Zašto E-mail marketing?
E-mail marketing uključuje osmišljavanje, izradu i praćenje newsletter kampanja. Kroz ovaj modul naučit ćete kako i zašto koristiti MailChimp (alat za kreiranje newsletter kampanja). Ovaj oblik digitalnog marketinga opstaje i daje jako dobre rezultate kod povećanja prodaje zbog visoke razine personaliziranosti sadržaja.
Pravilno izrađen i plasiran newsletter može imati vrlo dobar efekt na količinu ostvarenih prodaja, bez obzira o kakvom se proizvodu ili usluzi radi i bez obzira kolika je njihova cijena.
Naučite kreirati newsletter kampanje specijalizirane za uske grupe korisnika ili za široke mase ovisno o vašim potrebama i željama.
Što ćete naučiti?
- MailChimp (osnove i zašto ga koristiti)
- Kako prikupiti listu
- Kako urediti i ažurirati postojeću listu
- Kako izraditi newsletter
- Tipovi newsletter kampanja
- Na što paziti prilikom izrade
- Kako tumačiti rezultate newslettera
- Automatizacija kampanja
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksi
- Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
- Mogućnost konzultacija s predavačem
- Certifikat (ako položite i sve ostale module)
- Odlično iskustvo
Organizacija
Modul E-mail marketing traje 3 dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja će započeti u 15.00 sati.
Kome je namijenjen modul?
- Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
- Svima koji planiraju skupljati ili već imaju listu e-mail adresa
- Svima koji žele kroz direktnu komunikaciju povećati prodaju
- Samoukim e-mail marketing “stručnjacima”
- Zaposlenicima u sektoru marketinga
- Poduzetnicima koji žele osnažiti odnos sa svojim kupcima/korisnicima
- Obrtnicima koji žele biti posebniji i uspješniji
- Studentima s interesom za digitalni marketing
Struktura i tema
Upoznaj MailChimp sustav i saznaj zašto baš njega koristiti. Nauči prikupiti listu pretplatnika te ažurirati i uređivati postojeću bazu. Izradi newsletter od početka do kraja i saznaj koji tipovi newslettera postoje. Otkrit ćemo ti detalje na koje treba obratiti pažnju kod izrade i naučit ćeš kako tumačiti rezultate i automatizirati email marketing kampanje.
Predavač
Dario Horvat
Već više od 8 godina radi profesionalno u svijetu interneta u tvrtki Arbona. Započeo karijeru kao web dizajner, pa preko web developmenta i newsletter kampanja transformiran u online marketera.
Nositelj Google Ads i Analytics certifikata te s više od 500 odrađenih newsletter kampanja jedan je od glavnih “krivaca” za MailChimp Experts certifikaciju koja krasi tvrtku Arbona (jedini u Hrvatskoj). Iskusan u održavanju raznih edukacija profesionalne i edukativne prirode.
Zbog svega navedenog dodijeljena mu je odgovornost vođenja kompletne Arbonine akademije digitalnog marketinga.