Akademija Search Engine Optimization

Search Engine Optimization

Prijavi se

Zašto SEO optimizacija za tražilice?

Korisnici na tražilicama traže informacije ili odgovore na pitanja koja ih zanimaju. S druge strane, svatko tko ima internetsku stranicu ili web trgovinu želi da ona bude posjećena. SEO spaja vašu online stranicu i potencijalnog kupca/korisnika.

Kroz SEO modul saznajte zašto je važno da vaš web ima relevantan, detaljan i koristan sadržaj. Naučite kako odabrati ključne riječi za koje želite da se vaš web prikazuje u tražilici. Otkrit ćemo vam što će povećati posjećenost stranice, a onda i popularnost, odnosno relevantnost na tražilicama.
 

Što ćete naučiti?

  • Što je SEO
  • Kako funkcioniraju tražilice
  • Crawleri
  • Indeksiranje
  • Page rank
  • White hat strategije
  • Black hat strategije
  • Onsite SEO
  • Local SEO
  • CRO / UX
  • Offsite SEO
  • Mjerenje rezultata
 

Što ćete dobiti?

  • Konkretna znanja s naglaskom na praksi
  • Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
  • Mogućnost konzultacija s predavačem
  • Certifikat (ako položite i sve ostale module)
  • Odlično iskustvo
 

Organizacija

Modul SEO – optimizacija za tražilice traje 3 dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do srijede s početkom u 15.00 sati.
 

Kome je namijenjen modul?

  • Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
  • Svima koji planiraju ili već imaju aktivnu web stranicu
  • Svima koji žele povećati organski promet na svojoj web stranici
  • Samoukim SEO “stručnjacima”
  • Zaposlenicima u sektoru marketinga
  • Svima koji se žele maknuti s treće stranice SERP-a
  • Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
  • Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
  • Studentima s interesom za digitalni marketing
 

Struktura i tema

Uvest ćemo te u zanimljivi SEO svijet. Saznat ćeš kako funkcioniraju internet tražilice, što su crawleri, kako funkcionira indeksiranje i zašto je bitan page rank. Naučit ćeš o prednostima i nedostacima white i black hat strategija. Vidjet ćeš što je to onsite, offsite i local SEO. Pojasnit ćemo ti CRO i UX kratice i naučiti te mjeriti rezultate.
 

Predavač

Hrvoje Galić

Key account manager u Arboni, voditelj Google Analytics i SEO odjela. Iz područja informatike ima diplomu magistra i iskustvo razvoja web aplikacija, a danas može reći kako je radio na 100+ projekata u digitalnom marketingu.

Fokus njegovih interesa su područja Google Analytics i SEO optimizacija. Iskusan je u području analize podataka, UX i CRO. Certificiran za Google Analytics i Google Ads. Višegodišnje iskustvo u definiranju, implementaciji i mjerenju uspješnosti strategija digitalnog marketinga.
Elena