Zašto SEO optimizacija za tražilice?
Korisnici na tražilicama traže informacije ili odgovore na pitanja koja ih zanimaju. S druge strane, svatko tko ima internetsku stranicu ili web trgovinu želi da ona bude posjećena. SEO spaja vašu online stranicu i potencijalnog kupca/korisnika.
Kroz SEO modul saznajte zašto je važno da vaš web ima relevantan, detaljan i koristan sadržaj. Naučite kako odabrati ključne riječi za koje želite da se vaš web prikazuje u tražilici. Otkrit ćemo vam što će povećati posjećenost stranice, a onda i popularnost, odnosno relevantnost na tražilicama.
Što ćete naučiti?
- Što je SEO
- Kako funkcioniraju tražilice
- Crawleri
- Indeksiranje
- Page rank
- White hat strategije
- Black hat strategije
- Onsite SEO
- Local SEO
- CRO / UX
- Offsite SEO
- Mjerenje rezultata
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksi
- Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
- Mogućnost konzultacija s predavačem
- Certifikat (ako položite i sve ostale module)
- Odlično iskustvo
Organizacija
Modul SEO – optimizacija za tražilice traje 3 dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do srijede s početkom u 15.00 sati.
Kome je namijenjen modul?
- Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
- Svima koji planiraju ili već imaju aktivnu web stranicu
- Svima koji žele povećati organski promet na svojoj web stranici
- Samoukim SEO “stručnjacima”
- Zaposlenicima u sektoru marketinga
- Svima koji se žele maknuti s treće stranice SERP-a
- Poduzetnicima koji žele pronaći nova tržišta i kupce
- Obrtnicima koji žele biti drugačiji i uspješniji
- Studentima s interesom za digitalni marketing
Struktura i tema
Uvest ćemo te u zanimljivi SEO svijet. Saznat ćeš kako funkcioniraju internet tražilice, što su crawleri, kako funkcionira indeksiranje i zašto je bitan page rank. Naučit ćeš o prednostima i nedostacima white i black hat strategija. Vidjet ćeš što je to onsite, offsite i local SEO. Pojasnit ćemo ti CRO i UX kratice i naučiti te mjeriti rezultate.
Predavač
Hrvoje Galić
Key account manager u Arboni, voditelj Google Analytics i SEO odjela. Iz područja informatike ima diplomu magistra i iskustvo razvoja web aplikacija, a danas može reći kako je radio na 100+ projekata u digitalnom marketingu.
Fokus njegovih interesa su područja Google Analytics i SEO optimizacija. Iskusan je u području analize podataka, UX i CRO. Certificiran za Google Analytics i Google Ads. Višegodišnje iskustvo u definiranju, implementaciji i mjerenju uspješnosti strategija digitalnog marketinga.