Digitalna tržnica Zagreb

Objavljeno: 30.08.2017.  | 1 minuta čitanja

Google i Arbona vas pozivaju na event Digitalna tržnica koji će se održati u restoranu Heart by Lido na Jarunu!

Smartphone revolucija, pozicioniranje brenda u digitalnom svijetu i nikad zahtjevniji korisnici i kupci jedna su od središnjih tema današnjeg digitalnog marketinga. Stoga je definiranje digitalne strategije i mjerenje njenog uspjeha ključan element suvremenog poslovanja.


Digitalna tržnica je pravo mjesto da se poslovanju da novi vjetar u leđa, pri ćemu će se pristupiti definiranju personalizirane digitalne strategije.

Stoga nam je zadovoljstvo pozvati sve zainteresirane na Arbona događaj "Digitalna tržnica" koji će pomoći tijekom prvih koraka u online oglašavanju. S fokusom na Google AdWords, predstaviti će se sve početne i napredne mogućnosti oglašavanja, uspješne primjere iz Hrvatske, ali i ono najvažnije, definirati će se digitalni ciljevi.

Događaju će prisustvovati i stručnjaci iz Googlea za online oglašavanje, a prisutne očekuju i besplatne konzultacije nakon događaja.

Pogledajte kako je bilo na Digitalnim tržnicama koje smo redom organizirali u Zagrebu, Varaždinu i Rijeci.

 

PROGRAM DOGAĐAJA


Customer journey - Google stručnjak
Radionica: 5 koraka u stvaranju digitalne strategije - Arbona tim
Studija slučaja - Arbona tim
Mobile Transformation - Google stručnjak 
 

Gdje?
Heart by Lido
Jarun (pokraj restorana Lido), 
10 000, Zagreb
Kad?
Četvrtak, 21.09.,
10 - 14 sati

 
 

PRIJAVI SE KLIKOM NA OVAJ LINK!





* Prijaviti se mogu kompanije koje na svojoj domeni trenutno ne koriste Google Adwords usluge, a mogu se prijaviti do dvije osobe iz tvrtke - CEO i/ili Marketing menadžer.  Ovaj događaj je besplatan, a broj mjesta je ograničen i popuniti će se po redoslijedu registracije.

 

DOJMOVI PRIJAŠNJIH POLAZNIKA


“Praktičnost i jednostavnost te razumljiv jezik i komunikacija. Nije kao kod IT stručnjaka da me gađaju japanskim terminima.” - Milica Mataja-Mafric, Biocrystal technologies

“Izvrsna prilika za razmjenu iskustava s drugim polaznicima, te uvid u studiju slučaja blisku našim prilikama.” - Ana Bosanac, FeroTerm

“Konstantna interakcija, prilika za edukaciju u super atmosferi te uz kvalitetan i vrlo primjenjiv sadržaj.” - Medea Đurđević, Crodux derivati


U slučaju pitanja, slobodno nam se obratite na andrej.tonkovic@arbona.hr

Vidimo se,
Arbona 

Ana