Reverto je generalni zastupnik za Hrvatsku za Replay, svjetski poznati talijanski brend odjeće i jedan od vodećih svjetskih proizvođača jeansa. S 11 prodajnih mjesta u 6 gradova diljem Republike Hrvatske, Reverto vjerno prati Replayevu misiju - oduvijek ići naprijed svojom inovativnošću, karakterističnim talijanskim dizajnom i beskompromisno kvalitetnim proizvodom. To su preslikali i na svoj digitalni marketing pri čemu su prepoznali potencijal koji leži u ovom komunikacijskom kanalu.
Zbog toga ponosno možemo reći da s Revertom surađujemo već 3 godine na kompletnom digitalnom oglašavanju: Google Ads (display i search kampanje), SEO (onsite i offsite), webshop analitika (Google Analytics), e-mail marketing, community management te Facebook i Instagram oglašavanje.
Reverto u Hrvatskoj posluje s 11 fizičkih trgovina te putem webshopa. Budući da smo digitalni marketing usmjerili na sam webshop, cilj kampanje na društvenim mrežama je bio privući i zadržati što više ciljanih korisnika kako bi obavili kupnju.
Kako smo strategiju oglašavanja na društvenim mrežama planirali i proveli prema customer journey metodi, tako smo i odredili njene ciljeve:
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
"Kako smo u trenutku početka suradnje s Arbonom tek krenuli u projekt Revertovog digitalnog marketinga, od početka smo prepoznali važnost ciljanja korisnika u svim fazama njihovog customer journeya. Svjesni smo da postoje jedni korisnici koji još nisu upoznati s Replayevom markom, drugi korisnici pak još nisu sigurni žele li kupiti novi jeans, dok je posljednjoj skupini korisnika potreban samo mali poticaj da naprave krajnju kupnju. Arbona nam je predstavila viziju kako targetirati korisnike u svim fazama i vjerujemo da smo odabrali odlično rješenje za naše probleme."
- ističe Tamara Nezirović iz Reverta.
Kako je primarni Revertov cilj povećanje prodaje s web shopa, naš je najveći izazov bio doseći ciljanu skupinu onih korisnika koji će najvjerojatnije izvršiti kupnju na web shopu. Stoga smo na samom početku prilagodili objave i sadržaj društvenih mreža ciljanoj skupini fanova od 25 do 44 godina od kojih njih 75% čine žene.
Također, pošto Revertu uz oglašavanje na društvenim mrežama vodimo i cjelokupni digitalni marketing (Google Ads oglašavanje, e-mail marketing, izvještavanje i reporting), iznimno nam je važno bilo osigurati jednaki ton komunikacije i sadržaj za sve kanale pri čemu je promocija trebala biti usklađena.
O važnosti svakog kanala te kako sinkronizacija svih tehnika digitalnog marketinga čini uspješan marketing mix vjerojatno najbolje govori Multichannel izvještaj iz Google Analyticsa.
"U našoj se digitalnoj prisutnosti nismo oslanjali samo na marketing društvenih mreža, već smo prepoznali važnost svih kanala online oglašavanja. Uz Facebook i Instagram, iznimno važan kanal nam predstavlja i Google Ads, ali i e-mail marketing, odnosno promocija preko newslettera."
Tamara Nezirović, Reverto
S ciljem povećanja web shop prodaje, postavljena je cjelovita digitalna kampanja kroz sve digitalne kanale te su postavljeni ciljevi i implementirana rješenja za sve faze customer journeya. Kako bi se zaokružio cijeli customer journey, Reverto je implementirao loyalty program.
Facebook oglašavanje Google Ads kampanje s dinamičkim remarketingom E-mail marketing (slanje newslettera) Instagram oglašavanje
U Awareness fazi customer journeya, kada korisnici još nisu upoznati s Replayevom markom, odnosno još ne znaju trebaju li i žele li kupiti novi jeans (ili neki drugi proizvod), odlučili smo na dnevnoj bazi objavljivati Facebook i Instagram objave, pritom pazeći na što kraći response rate. Postavljena je Page like kampanja koja je cijelo vrijeme bila aktivna te su se Facebook objave svakodnevno promovirale. Posebno se radilo na segmentaciji korisnika te je pritom kreirano više setova oglasa, od čega se korisnike koji se nalaze u Awareness fazi ciljalo prema lokaciji i interesima za modu i shopping. Također, nakon prikupljanja inicijalnih fanova, kreiran je lookalike audience te se ponovno ciljaju korisnici u Awareness fazi njihovog customer journeya. Tim su se korisnicima prikazivali općeniti oglasi sa sadržajem i vizualima koji promoviraju Replayev brend.
Korisnike koji se nalaze u Consideration fazi svog customer journeya ciljalo se kroz nekoliko setova oglasa:
Ovim su se korisnicima plasirali specifični oglasi koji ističu funkcionalne prednosti i benefite koje im donosi Replayev jeans.
Posljednjoj skupini korisnika koji se nalaze u Decision fazi svog customer journeya, odnosno onim korisnicima koji su pred samom odlukom o kupnji te se dvoume između nekoliko brendova ili modela, plasirani su oglasi koji ističu posebne pogodnosti pojedinog modela Replayevog jeansa. Ciljanje se vršilo putem remarketinga onim korisnicima koji su više puta posjetili webshop i podstranice proizvoda te su stavili proizvod u košaricu, ali nisu obavili kupnju. U ovoj fazi koristili smo automatizirane e-mail kampanje te dinamički remarketing u Google, Facebook i Instagram oglasima.
Promatrajući rezultate prije i nakon početka suradnje (6. mjesec 2016.) do danas i to u usporedbi s postavljenim ciljevima, možemo zaključiti da je Revertova kampanja na društvenim mrežama iznimno uspješna. Broj posjetitelja webshopa porastao je za 59.25%, a broj novih posjetitelja čak 57.70%.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
"Kako smo u Revertu pronašli iskrenog partnera, uspjeh kampanje je bio neminovan. Iako smo kampanju postavili zajednički, vjerujem da ona bez njihovih savjeta, materijala, ali i nepristranog feedbacka ne bi ostvarila toliko odlične rezultate."
- Sandro Lazarić, direktor Arbone