Dinamički remarketing

Objavljeno: 18.12.2014. | 2 minute čitanja

Bitni su Vam korisnici koji su posjetili Vašu stranicu? Želite ponovo privući njihovu pažnju? U tome Vam može pomoći remarketing kampanja. Remarketing je vrsta kampanje kod koje se postavljaju isječci koda na web stranicu, uz pomoć kojeg se skupljaju kolačići od korisnika koji su je posjetili. Temeljem toga, možete ih pratiti slikovnim oglasima. Tako možete ponovo privući pažnju i osigurati njihov povratak na Vašu stranicu.
 

Karakteristike dinamičkog remarketinga

Kada govorimo o dinamičkom remarketingu, možemo reći da je to naprednija verzija običnog remarketinga koji nam daje mnogo bolje rezultate. Na samom početku korisnik pregledava proizvod na Vašoj web lokaciji, nakon čega Google oznaka za remarketing (ili Google Analytics oznaka) bilježi pregledane proizvode. Na kraju dinamički oglasi ze remarketing, prikazuju proizvode koji su najrelevantniji za korisnika. Primjerice, ako je korisnik na Vašoj web stranici pregledavao vilu Barabaru, tada će ga pratiti slikovni oglas koji sadrži informacije upravo o toj vili.

Također, razlika između dinamičkog i običnog remarketinga je u postavljanju feeda. Feed-ovi se pohranjuju unutar AdWords računa, a sadrže skup svih proizvoda ili usluga koje ćete oglašavati. Odnosno, uz pomoć feeda stvaramo bazu podataka o proizvodima ili uslugama koju ćemo upotrijebiti za dinamične oglase.

Nadalje, prilikom izrade remarketing kampanje dobivamo remarketing kod kojim ćemo označiti Web lokaciju kako bi se svi kolačići mogli prikupiti.

Kada govorimo o dinamičkom remarketingu bitno je napomenuti da su ovdje oglasi automatski kreirani od strane sistema što nam uvelike smanjuje posao.

Kod dinamičkog remarketinga imamo četiri ključna čimbenika koji potiču učinkovitu izvedbu – pametna segmentacija (ciljaju se osobe koje su već gledale određeni proizvod na Vašoj Web stranici ili se ciljaju osobe koje će izvršiti konverziju na Vašoj stranici), prilagođeni oglasi, automatizacija ciljanja i licitacije u realnom vremenu. Prilagođen je za neke djelatnosti te je 100% transparentan. Ako želite privući korisnike koji su bili na Vašoj stranici, dinamički remarketing je pravi izbor za Vas.

Elena Majer