Objavljeno: 02.12.2014. | 3 minute čitanja
U prošlom blog postu spomenuli smo neke od prednosti korištenja Facebook Power Editora, danas slijedi nastavak.
Ako ste kreirali nekoliko stotina ili nekoliko tisuća oglasa, znate koliko vremena oduzima odabir Vaše ciljane skupine. Zapravo, unašanje lokacije, jezika, godina i pogotovo interesa uzima najviše vremena prilikom kreiranja oglasa. Od nedavno, Facebook je napravio malu izmjenu i od sada to možemo definirati samo na razini grupe oglasa, a ne svakog oglasa kao ranije. No, ipak, iako ne kao ranije, definiranje ciljane skupine nam i dalje uzima previše vremena.
Facebook Power Editor nam daje mogućnost da spremimo ciljanu skupinu za oglase odnosno grupe oglasa te tako uštedimo puno vremena. To možemo učiniti na dva načina. U pogledu „Audiences“ možemo odabrati opciju „Saved target group“ i spremiti ciljanu publiku za svoje oglase te ju kasnije po potrebi koristiti za publiku kojoj će biti prikazani svi oglasi unutar određene grupe oglasa. Ili pak možemo odabrati oglas koji je bio uspješan i naknadno spremiti ciljanu publiku nakon što smo ocijenili da bi i drugi oglasi mogli biti jednako uspješni s navedenom ciljanom publikom. Vrlo jednostavna opcija koja će Vam stvarno uštedjeti puno vremena (i dosadnog posla).
Unutar Facebook Power Editora možemo kreirati i pregledati oglase u toku njihova kreiranja, umjesto da objavljujemo post na Facebook stranici pa ga naknadno promoviramo. Isto tako možemo mijenjati oglase koji se pojavljuju u Novostima, dok ranije to nismo mogli pošto su oglasi bili vezani za postove na stranici, pa ih se nije moglo mijenjati. Ako i dalje prvo objavite na Vašu Facebook stranicu pa naknadno promovirate post, nećete moći raditi navedene izmjene na oglasima. Uočite da oglasi kreirani unutar Facebook Power Editora neće imati organski doseg već su namijenjeni isključivo da budu plaćeni oglasi namijenjeni određenoj publici, a ne isključivo Vašim fanovima. Ako pojedini oglas ima jako dobru statistiku, uvijek ga naknadno možete objaviti na Vašoj Facebook stranici.
Zamislite da ste napravili puno oglasa i u postavkama „Placements“ svakog oglasa postavili Newsfeed desktop i Newsfeed mobile. Nakon nekog vremena, uočite da vam Newsfeed mobile ne donosi željene rezultate te da je bolje nastaviti s oglašavanjem sam na Newsfeed desktop. Ako koristite Facebook Power Editor, ne morate svakom oglasu isključivati opciju za oglašavanje u Newsfeed mobile. Jednostavno označite sve oglase i na jednom isključite ovu opciju. Promjene će se u trenu promijeniti na sve označene oglase. Opet, jednostavno, a korisno.
Ako želite da Vaši oglasi donesu čim više konverzija, logično je da to želite pratiti. Zamislite sljedeću situaciju. Želite mjeriti povrat uloženih sredstava na svaki od proizvoda koji se nalazi na određenoj podstranici Vašeg Weba. Pošto u Ad Manager-u možete odabrati jedan conversion pixel na razini cijele kampanje, uzet ćete taj conversion pixel i postaviti ga na svaku podstranicu na kojoj se nalazi proizvod za koji želite znati ROI. Ono što ćete dobiti jest točan broj konverzija koje je neki oglas ostvario. No, nećete dobiti točan ROI ako polazimo od logične pretpostavke da proizvodi koje pratite imaju različite cijene.
Ono što ćemo u ovom slučaju napraviti jest otići u Facebook Power Editor i svakom oglasu koji želimo pratiti dodati više conversion pixel-a, po jedan za svaki proizvod čiji ROI želimo pratiti.
Dakle, točno i precizno mjerenje povrata ulaganja na Facebooku? Da, moguće je.
Zaključak? Ako još ne koristite Facebook Power Editor vrijeme je da počnete, slažete se?
Koja od navedenih prednosti Vam se čini najkorisnija? Znate li Vi koju dodatnu prednost Facebook Power Editora?