Česta pitanja

Internet marketing

Kada slati newsletter?

Sudeći prema rezultatima istraživanja najbolji dan za slanje newslettera je utorak, dok je najbolje vrijeme za slanje newslettera između 09-11h ujutro. Newsletteri su savršen marketinški alat za direktnu komunikaciju nadolazećih događaja, akcija i posebnih ponuda.

Kada slati newsletter? Uz previše savjeta, više nitko ne zna točan odgovor!


Raspored slanja newslettera

Ako je suditi prema istraživanjima, utorak je zasigurno najbolji dan za slanje newslettera. Utorkom se najviše njih i otvori... ili ipak ne? 

Uz bok utorku stoji četvrtak! Srijeda se također spominje u ovom kontekstu. Srijeda u više izvora stoji kao drugi ili treći najbolji dan za slanje. 

Poslovni ciljevi različitih brendova, poduzeća i pojedinaca su različiti. Pa nije isto prodajete li last-minute aviokarte ili građevinski materijal. 

Vlasnik agencije za prodaju karata će najvjerojatnije subotom i nedjeljom zabilježiti najviše otvaranja, a upravo ti dani slove kao najlošiji dani za slanje e-mailova. 

S druge strane vlasnik trgovine s građevinskim materijalom će možda najbolje rezultate dobiti u večernjim satima kada ciljana publika dođe kući nakon posla. 

Ono što želimo reći je da je svatko drugačiji. Priroda svakog posla i specifične karakteristike različitih tržišta daju različite odgovore na pitanje iz naslova - kada slati newsletter?

Odgovor se nažalost nalazi u puno testiranja, učenju i za kraj još malo testiranja. Ako trebate pomoć u izradi newslettera i animiranju postojećih pretplatnika ili želite privući nove kupce slobodno nas kontaktirajte :)
 

Upoznajte svoje pretplatnike i povećajte stopu otvaranja newslettera


Različitost newsletter pretplatnika

Upoznajte bolje svoje pretplatnike i dostavite im newslettere kojima neće moći odoljeti.

Zapravo, to oni od vas i očekuju! Svaki se pretplatnik prijavio na vaš newsletter iz nekog odličnog razloga! On je netko tko želi čuti sve novosti vezane za vaše aktivnosti, želi znati sve o novim uslugama i proizvodima, želi obaviti shopping kod vas, surađivati s vama i učiti od vas.

Umjesto da se vodite time tko je što rekao o garantirano najboljem vremenu za slanje newslettera, radije upoznajte svoje pretplatnike! Učite o njihovim navikama i krojite usluge prema njihovim željama i potrebama. 

Evo nekoliko primjera kako specifičnosti ciljane skupine mijenjaju najbolje vrijeme za slanje newslettera:
 
    
  • Ako su vaša publika uglavnom mlađi ljudi, milenijalci, netko tko je naviknut na suživot s tehnologijom ili čak ne može funkcionirati bez nje, definitivno zaboravite “zabranu” slanja newslettera u noćnim satima. Za ovu ciljanu skupinu noćni mailovi mogu biti pun pogodak.
  • 
  • Petak se generalno ne preporučuje za slanje newslettera. Petak je za većinu dan kojim završavaju radni tjedan! A i u slučaju da rade u subotu, sumnjamo da će biti oduševljenim s posebnim ponudama najboljih laptopa. S druge strane, ako su vaša ciljana skupina uglavnom partijaneri, a vi se baviti organiziranjem koncerata, pošaljite im newsletter u petak i recite ima koga i gdje mogu slušati ovaj vikend.
  • 
  • Subota i nedjelja mogu biti idealno vrijeme za slanje newslettera mladim, zaposlenim i obrazovanim pojedincima koji trenutno nemaju ništa pametnog za raditi jer cijeli dan pada kiša, snijeg ili je jednostavno prehladno.
 

Niste zadovoljni stopom otvaranja vaših newslettera?


Loše stope otvaranja nisu povezane samo s vremenom slanja newslettera. Ako niste zadovoljni stopom otvaranja vaših “superzanimljivih” mailova obratite pažnju na ove detalje:
 
    
  • Subject line. Personalizirani naslov newslettera je najbolja je garancija otvaranja poslanog newslettera.Primamljiv naslov je vjerojatno bitniji i od samog teksta unutar maila. Napišite ga tako da primatelj zna što se nalazi u mailu i kako mu to točno može pomoći.
  • 
  • Previše mailova nitko ne voli. Šaljete li previše mailova svojim pretplatnicima? Razmislite!
  • 
  • Responzivni newsletteri. Kako vaši mailovi izgledaju na zaslonima mobitela? Možda je “polomljeni dizajn” u mobilnom formatu razlog vašeg nezadovoljstva.

Nadamo se da je ovaj kratki tekst bio informativan :) Ako bi nas nešto dodatno pitali, slobodno nam se javite jer nam je email marketing u malom prstu. :)
 
Ana