Kako je Fero-Term povećao online narudžbe za 136%

Ključne SEO i PPC strategije koje su donijele rezultate

O Fero-Termu

Fero-Term je trgovina specijalizirana za prodaju širokog asortimana proizvoda za uređenje doma, uključujući keramiku, sanitarije, sustave za grijanje, rasvjetu, zidne panele i namještaj. S više tri desetljeća iskustva na tržištu, Fero-Term se etablirao kao pouzdan partner u opremanju prostora, nudeći raznovrsne proizvode vrhunske kvalitete koji zadovoljavaju potrebe opremanja kupaonica, kuhinja te sustava za grijanje i hlađenje.

Što kaže Lucija Cvjetković - Regional B2C Manager o zajedničkoj suradnji i postignutim rezultatima?
Suradnja Fero-Terma i Arbone traje više od 10 godina i temelji se na snažnom i uspješnom poslovnom odnosu. Arbona vodi naše digitalne aktivnosti u dvije države, a njihova stručnost u digitalnom marketingu, SEO-u i savjetovanju kod izrade web stranica ključan je razlog dugogodišnje suradnje.

Uvijek prate nove trendove i tehnologije, što nam omogućava bolje rezultate i konkurentnost. Njihov pristup, usmjeren na naše specifične potrebe, uz fleksibilnost, transparentnost i proaktivnost, osigurao je dugoročni uspjeh.

Veselimo se nastavku suradnje i daljnjem rastu!
     
   Lucija Cvjetković, Regional B2C Manager, Fero-Term
 

Fero-Term je pripremio povodom Black Fridaya odlične ponude s velikim popustima koje možete vidjeti na ovom linku: BLACK WEEKS popusti!
 
+136%
Rast Google Ads prihoda
+40%
Rast organskog prometa
PPC & SEO
Strategija

S kojim se problemom suočio klijent?

Fero-Term se suočio s izazovom kako ostvariti zadane ciljeve unatoč rastu prosječne cijene po kliku. Pojavila se i nova konkurencija u oglašavanju, što je dodatno otežalo postizanje željenih rezultata. Uz to, bilo je potrebno poboljšati organske pozicije na generičke i long-tail ključne riječi, kao i kroz filter stranice, te optimizirati crawler budžet radi učinkovitijeg indeksiranja.

Što smo napravili kako bismo riješili problem?

Kako bismo poboljšali trenutno stanje, proveli smo PPC i SEO strategije:
  • Fokus u Google Ads oglašavanju bio je istaknuti non-brand ključne riječi (s većim naglaskom na long-tail non-brand ključne riječi) uz pomoć smart bidding strategija
  • SEO strategije uključivale su organski fokus na povećanje organske vidljivosti non-brand ključnih riječi, kao i analiza long-tail ključnih riječi 

Detalji suradnje

Tijekom proteklih 10 godina surađujemo s Fero-Termom, zajednički radeći na promociji njihova poslovanja na tržištima Hrvatske i Slovenije. Naš zajednički cilj bio je iskoristiti potencijal digitalnog marketinga kako bismo unaprijedili online prisutnost i ostvarili mjerljive rezultate.

Kroz SEO optimizaciju usmjerili smo se na povećanje vidljivosti Fero-Termovih web stranica, fokusirajući se na top tri pozicije u rezultatima pretraživanja. U kombinaciji s precizno ciljanom Google Ads i Facebook kampanjom uspjeli smo privući relevantnu publiku, povećati angažman na web stranici te ostvariti veći broj konverzija, ponajprije narudžbi.

Suradnja s Fero-Termom temelji se na stalnom učenju i prilagodbi, uz naglasak na inovativnost i traženje novih načina za postizanje još boljih rezultata. Ova studija slučaja odražava naš zajednički trud i predanost u izgradnji digitalne marketinške strategije koja je Fero-Termu osigurala vodeću poziciju na tržištu.

Rezultati

Google Ads rezultati

Fero-Term je jedan od lidera na tržištu, pa je izazov raditi na projektu s visokim očekivanjima i jakom konkurencijom. Fokus u Google Ads oglašavanju bio je istaknuti non-brand ključne riječi za rast prihoda, uz paralelno jačanje Fero-Term brenda. Uključivanjem long-tail ključnih riječi postigli smo 43,68% manju cijenu po kliku i 6,34% veći CTR u generičkim kampanjama.

Za kategoriju pločica (jedna od ključnih kategorija) ostvarili smo rast od 575,32% u odnosu na prošlu godinu zahvaljujući strategiji ciljanja long-tail ključnih riječi koje su korisnicima pružile relevantnije rezultate na webshopu.
 
Kada gledamo cijeli Google Ads i usporedbu YoY, uspjeli smo postići rast prihoda od čak 136.06% kroz last-click promet, odnosno 373.51% ako gledamo last-click i asistirane konverzije. Budžet je bio 58.74% veći u navedenom periodu, ali je u potpunosti opravdao očekivanja. Aktivnost korisnika na webu je bila bolja, a prosječna vrijednost košarice je bila 26.61% veća.


Kod Google Ads oglašavanja ostvarili smo sljedeće rezultate:
  • više narudžbi za 87.22%
  • veći prihod za 136.06%
  • veći conversion rate za 30.43% (0.23% vs 0.30%)
 

SEO rezultati

Organski fokus je bio na povećanju organske vidljivosti na non-brand upite, odnosno upite koji nisu direktno vezani uz Fero-Term poput tuš kabine, pločice, sanitarije, umivaonici i sl. U periodu od 7 mjeseci organska vidljivost za ključne riječi u fokusu je porasla za 25,13%.

Graf organske vidljivosti:

Graf organske vidljivosti za Fero-Term

Tablica organskih pozicija:
Tablica organskih pozicija ključnih riječi

 
Optimizacija stranica filtera rezultirala je rangiranjem relevantnih stranica kategorija s proizvodima koji usko odgovaraju pretraživanjima korisnika. Unutar ciklusa od pola godine pronalazili smo potencijalne filter stranice, kreirali sadržaj i postavljali ga što je rezultiralo odličnim pozicijama stranica filtera na long-tail ključne riječi visokog volumena pretraživanja.


U promatranom periodu od tri mjeseca, u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini, rezultati su bili sljedeći:

+40%
Organskog prometa
+50%
Organskog non brend prometa
+27%
Organske non brend pozicije
87x
Više organskih klikova na stranice filtera
Arbona logo

Arbona Club prijava

Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju

  • Arbona blogovi
  • Cheatsheet
  • Arbona ebook
  • Arbona Podcast
  • Arbona event
  • Arbona doručak
  • Konzultacije
  • Arbona knjižnica
  • "Digitalni svemir"
  • -20% popusta na Arbona akademiju

Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!

Kontaktirajte nas