![]() |
Lucija Cvjetković, Regional B2C Manager, Fero-Term |
Fero-Term se suočio s izazovom kako ostvariti zadane ciljeve unatoč rastu prosječne cijene po kliku. Pojavila se i nova konkurencija u oglašavanju, što je dodatno otežalo postizanje željenih rezultata. Uz to, bilo je potrebno poboljšati organske pozicije na generičke i long-tail ključne riječi, kao i kroz filter stranice, te optimizirati crawler budžet radi učinkovitijeg indeksiranja.
Tijekom proteklih 10 godina surađujemo s Fero-Termom, zajednički radeći na promociji njihova poslovanja na tržištima Hrvatske i Slovenije. Naš zajednički cilj bio je iskoristiti potencijal digitalnog marketinga kako bismo unaprijedili online prisutnost i ostvarili mjerljive rezultate.
Kroz SEO optimizaciju usmjerili smo se na povećanje vidljivosti Fero-Termovih web stranica, fokusirajući se na top tri pozicije u rezultatima pretraživanja. U kombinaciji s precizno ciljanom Google Ads i Facebook kampanjom uspjeli smo privući relevantnu publiku, povećati angažman na web stranici te ostvariti veći broj konverzija, ponajprije narudžbi.
Suradnja s Fero-Termom temelji se na stalnom učenju i prilagodbi, uz naglasak na inovativnost i traženje novih načina za postizanje još boljih rezultata. Ova studija slučaja odražava naš zajednički trud i predanost u izgradnji digitalne marketinške strategije koja je Fero-Termu osigurala vodeću poziciju na tržištu.


Prednosti Arbona Club-a koje vas očekuju
Za više informacija i prijavu u Arbona Club kontaktirajte nas!
Kontaktirajte nas