Česta pitanja

Internet marketing

Kako se sve mogu oglašavati na internetu?

Oglašavanje na internetu popularni je način oglašavanja jer omogućuje precizno pronalaženje ciljane publike (dob, spol, lokacija, interesi). Pitate se kako se sve možete oglašavati na internetu. Postoje različiti načini oglašavanja na internetu, primjerice: Adwords oglašavanje, putem e-maila (newslettera, putem društvenih mreža, putem YouTubea, tzv. classifieds oglašavanje.

Google Adwords oglašavanje vam omogućuje da na svoju web lokaciju privućete nove posjetitelje, da vaša stranica postane profitabilna, povećate prodaju jer se Adwords oglašavanje bazira na ključnim riječima te omogućuje da ciljana publika dolazi na stranicu. Primjerice, ako imate web stranicu koja je vezana uz naočale tada se pojavljuju oglasi koji govore o toj tematici.

Oglašavanje na Facebooku omogućuje promociju vaših proizvoda i web stranica jer to je način da povećate broj lajkova na vašim stranicama, a oglasima se također može ciljati na određenu skupinu ljudi (dob, spol, lokacija, interesi, obrazovanje, aktivnosti...). Popularnost društvenih mreža i dalje je velika, stoga je i sve popularnije oglašavanja putem društvenih mreža jer se postavljaju ciljane reklame prema interesima korisnika društvenih mreža.

Oglašavanje putem newslettera postalo je jedan od važnijih načina oglašavanja za webshopove, uslužne djelatnosti... Kod oglašavanja putem newslettera treba prikupiti bazu kvalitetnih e-mail adresa kako bi newsletteri dolazili na ciljane e-mail adrese. Kada se napravi baza e-mail adresa, koja se stalno nadopunjuje, tada možemo reći da je oglašavanje putem newslettera uspješno jer je to direktni marketing.

Classifieds oglašavanje podrazumijeva oglašavanje na web stranicama oglasnika, kao što su klasični oglasnici za prodaju pa sve do web stranica za zapošljavanje.

Elena Majer