Klijent plaća, developer se nervira, a digitalna agencija izluđuje: Google Tag Manager je rješenje

Da li Vam je kao klijentu poznata priča gdje stalno nešto plaćate što Vaša digitalna agencija naručuje od Vašeg developera? Da li Vam je kao developeru poznato da Vas stalno digitalna agencija kontaktira da napravite neke izmjene pa nakon što im to napravite opet im nešto ne radi i gubite puno sati i tonu živaca na njihove zahtjeve? Da li Vam je kao digitalnoj agenciji čest problem da Vam treba neki novi kod ubaciti developer, ali znate da dok oni to ubace već će proći vrijeme kada je Vaša kampanja trebala ići?

Objavljeno: 05.05.2015. | 1 minute čitanja

Da li Vam je kao klijentu poznata priča gdje stalno nešto plaćate što Vaša digitalna agencija naručuje od Vašeg developera? Da li Vam je kao developeru poznato da Vas stalno digitalna agencija kontaktira da napravite neke izmjene pa nakon što im to napravite opet im nešto ne radi i gubite puno sati i tonu živaca na njihove zahtjeve? Da li Vam je kao digitalnoj agenciji čest problem da Vam treba neki novi kod ubaciti developer, ali znate da dok oni to ubace već će proći vrijeme kada je Vaša kampanja trebala ići? Ovo su neke situacije s kojima se svakodnevno susrećemo i u većini slučajeva ih uspijevamo riješiti pomoću Google Tag Managera. Na ovogodišnjoj Web::INDUSTRIJA 2015 – INTERNET, FULL OF WEB pričati ću o ovoj temi pa Vas pozivam da pripremite pitanja kako bi ih mogli prodiskutirati. Vidimo se  :)
Podijeli na:
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer