Česta pitanja

Društvene mreže

Koja je cijena oglašavanja na Instagramu?

S obzirom da je Instagram oglašavanje u Hrvatskoj dostupno od 2015. godine, još uvijek nema puno oglašivača i zbog toga je cijena veoma niska. Prema podacima iz 2015. godine  prosječni CPM (cost-per thousand views) iznosio je 6.70$ po oglasu. Također, Instagram omogućuje oglašavanje i video oglasa do 30 sekundi. Prosječni CPM za video oglase u 2015. godini iznosio je 3$, dok je prosječni CPV iznosio 2 centa. Važno je napomenuti kako cijena Instagram oglašavanja ovisi o vrsti poslovanja kojom se vaše poduzeće bavi, vrsti usluge ili proizvoda koje nudite te ciljnoj skupini koju želite ciljati Instagram oglašavanjem.

Cijena oglašavanja na instagramu ovisi o vrsti poslovanja koje se oglašava.

Plaćeni postovi na Instagramu izgledaju jednako kao i obični postovi. Jedino što ih razlikuje je plava oznaka “Sponzorirano” koja se nalazi iznad posta u desnom kutu. Ukoliko još ne koristite Instagram oglašavanje, sada je pravo vrijeme da ga uvrstite u svoju marketinšku strategiju jer navedena platforma još nije zasićena konkurencijom. 
Ana