Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Koje su dvije najčešće SEO i content pogreške domaćih web shopova?

Prva i najčešća pogreška je loš ili nepostojeći content. Većina hrvatskih poslodavaca je nova u području web shopa i ima samo jednu osobu (ili su to oni sami) na poziciji voditelja koja brine o web shopu i njegovom radu.

Osoba zadužena za rad web shopa često nema vremena za istraživati sadržaj i pisati detaljno opise svakog proizvoda i kategorije proizvoda. Upravo zbog toga, potrebno je napraviti popis prioriteta.

Što to znači?

Ako je očita razlika u prodaji proizvoda potrebno je popularnije i traženije proizvode postaviti na vrh i za njih ispisati odličan opis. Uvijek se treba voditi izrekom: “Bolje ikakav sadržaj nego nikakav” što dovodi do zaključka da bolje imati opis, koji možda i nije savršen, ali da postoji.

Također, kako neki web shopovi imaju jako puno proizvoda nije odmah potreban opis svakog proizvoda, već njihovih glavnih kategorija.

Druga pogreška je informacijska struktura i kanibalizacija ključnih riječi. Pri tome se najviše misli na nazive kategorija. Puno puta web shop pokuša staviti jednu ključnu riječ na puno različitih stranica što svakako nije preporučljivo.

Idealno bi bilo da se svaka ključna riječ koristi samo za jednu stranicu web shopa.

Ako se izradi dobra evidencija i prikazom se postavi smještaj svake ključne riječi na određeno mjesto, sve se svodi na eksperimentiranje s internim linkovima, backlinkovima i optimizacijom sadržaja.
 
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Možemo li sami postaviti oglašavanje na Googleu ili je za to potrebna agencija?
Svakako je, ako imate mogućnosti, bolja opcija agencija obzirom da često ljudi prokušaju sami postaviti i voditi kampanje zbog čega imaju negativna iskustva i nikakve povrate.

  ... Saznajte više
Je li dopušteno oglašavanje odvjetnika i odvjetničkih ureda na Googleu?
Oglašavanje odvjetnika i odvjetničkih ureda na Googleu je dozvoljeno. Potrebno je pridržavati se određenih pravila koja propisuje odvjetnička komora, ali kampanje se mogu aktivno provoditi uz potrebne odobrenja i usklađenost s pravilima. Jel bi to bilo to otprilike? I dolje onda gumb "saznaj više" koji linka na video.


  ... Saznajte više
Što je geo-targetiranje?
Geo-targetiranje je praksa dostavljanja različitih sadržaja ili oglasa korisnicima ovisno o njihovoj geografskoj lokaciji. Facebook i Google omogućuju funkciju prikazivanja oglasa na točno određenom geografskom području, što je neizostavan korak prilikom postavljanja svake kampanje koji omogućuje dosezanje željene ciljne skupine. ... Saznajte više
Što je kanibalizacija ključnih riječi i kako je riješiti?
podrazumijeva da na vašoj web stranici postoji već broj istih ili sličnih sadržaja koji se mogu pojaviti u rezultatima pretraživanja za isti upit. Optimizacijom članaka za slične upite pretraživanja, mogu se umanjiti šanse za međusobno rangiranje.

Ako sadržaj na svojim stranicama obogaćujete sličnim ili istim riječima ili izrazima, riskirate upravo to - kanibalizaciju ključnih riječi. Tim postupkom sami sebi umanjujete šansu da se baš vaša stranica pojavi u rezultatima pretraživanja jer će Google za određeni upit prikazati samo 1 ili 2 rezultata s iste domene, osim u slučajevima domene visokog autoriteta kada bi se moglo prikazati najviše 3 rezultata.
Kanibalizacijom se... Saznajte više
Kada vam je cilj brand awareness (povećanje svijesti o robnoj marki) - što možete očekivati?
Želim povećati svijest o svojem brendu? Jeste li se zapitali što s time dobivate? Želite zadržati povrat ulaganja na dobroj razini, ali i potrošiti određeni iznos kako bi putem oglašavanja upoznali potencijalne, buduće kupce sa svojim proizvodima. To je jako teško, puno puta gotovo nemoguće.

. To su dva potpuno drugačija načina komunikacije. Potpuno drugačiji način komunikacije s ciljanom publikom na ponekad različitim marketinškim kanalima.

Kada tek počinjete svoje poslovanje, svakodnevno gledate koliko ulažete, a koliko zauzvrat ostvarujete prodajom. No, dođe trenutak kada iskoristite svoju trenutnu ciljanu publiku i tražite dalje, tražite nešto “veće”.

Uvijek će biti... Saznajte više
Što je CTA gumb i koje su najbolje prakse?

je element web stranice koji često može biti detalj koji čini razliku, ali nikada se ne smije natjecati s ostalim elementima na stranici. Što se pod time misli?

ono su što realizira prodaju, generira potencijalne klijente i povećava prihod, pa se upravo zbog toga ne bi smjeli natjecati za pozornost s drugim, manje važnim elementima na stranici.

Poziv za akciju bi trebao biti okružen bijelim, čistim prostorom ili upečatljivim prostorom koji se odmah uočava, a svaka landing stranica zaslužuje imati samo jedan CTA gumb!

Kada se govori o mjestu gdje je najbolje da smjestiti CTA gumb osnovna ideja je da ga postavite... Saznajte više
Kako postaviti oglas na Google?
Ovisno o načinu na koji strukturirate svoj račun za Google oglase, takvu ćete imati kontrolu nad time kada i kako će se Google oglasi prkazivati. Prvo je potrebno otvoriti Google Ads račun. Nakon toga kreirate kampanju koja se sastoji od više grupa oglasa. Bitno je odrediti budžet koji ste spremni potrošiti te ključne riječi za koje želite da se Google oglasi prikazuju.

Jednostavno rečeno, način na koji strukturirate svoj račun za Google oglase nad prikazivanjem oglasa. 

Imajte na umu da će dobro strukturirani račun:


Prije postavljanja i pokretanja Google oglasa važno je razumjeti... Saznajte više
Što su to uvidi u dražbu (Auction Insights) u Google Adsu?
........... Saznajte više
Koliko ključnih riječi moram imati u Google Ads grupama?
Kada je riječ o Google Ads kampanjama, tipičan odgovor za broj ključnih riječi unutar jedne grupe oglasa je i nikako Morate imati na umu da je ova informacija samo smjernica i nije urezana u kamen. Na kraju dana je najvažnija stvar da su ključne riječi u svakoj grupi oglasa usko povezane jedna s drugom tako da možete stvoriti što specifičniji tekst oglasa. 



Postoji mnogo čimbenika koji utječu na to koliko ćete u jednoj grupi oglasa imati ključnih riječi. Broj potrebnih ključnih riječi će se razlikovati od svakog oglašivača pa je važno imati predodžbu o tome što... Saznajte više
Što je impression share u Google Adsu?
Impression Share u Google Adsu (IS) označuje udio pojavljivanja oglasa. Udio pojavljivanja je postotak pojavljivanja koje Google oglasi ostvare u usporedbi s ukupnim brojem mogućih pojavljivanja koji bi ti isti oglasi mogli ostvariti. Podatak je dostupan na razini ključne riječi, grupe oglasa i kampanje. 



je vitalni mjerni podatak koji često ostaje neprimijećen kada se promatra cjelokupni uspjeh i izvedba Google kampanje. Naime, ovaj je mjerni podatak dobar način za dobivanje uvida u to  odlučite li nešto popraviti unutar kampanje. Na primjer:
Također, udio pojavljivanja govori o:

Kada ste u... Saznajte više
Top 8 prednosti oglašavanja na YouTube kanalu
Oglašavanje na YouTube kanalu putem Google Adsa otvara brojne mogućnosti. YouTube promotivni videozapisi se ne usredotočuju na samu prodaju (kao što je to slučaj kod Search oglasa), već im je cilj privući korisnike, zabaviti ih i na inovativan način promovirati proizvode i/ili usluge. 



Prema Alexi, YouTube je na internetu, odmah nakon Googlea. Za one koji ne znaju, Alexa je online tvrtka (podružnica Amazona) koja rangira web stranice i ostali online sadržaj prema ukupnoj online posjećenosti.

Na ovoj platformi korisnici mogu postavljati, pregledavati i ocjenjivati videozapise, pa želite li u trenutku njihova pretraživanja i pregledavanja... Saznajte više
Što je CTR ili Click Through Rate?
CTR ili Click Through Rate je važna metrika u digitalnom marketingu. CTR je postotak koji pokazuje koliko je puta oglas zavrijedio klik u odnosu na ukupan broj prikaza. CTR Matematički možemo prikazati kao Klikovi/Prikazi * 100.


Digitalni marketing je velika prekretnica u svijetu promocija jer je prvi kanal koji omogućuje precizno praćenja ROI-a. Prije pojave alata za internet marketing nitko nije moga izračunati koliki je npr. CTR nekog novinskog oglasa. 

Upravo to je bitan podatak kako bi mogli izračunati koliko ljudi je na osnovu vašeg oglasa poduzelo željenu radnju. 

Mogli smo znati koliko kupona... Saznajte više
Razlika između search i display Google Ads oglasa
Search oglasi su tekstualni oglasi koji se prikazuju zajedno s rezultatima pretraživanja. Pretraživanjem određenog pojma Google će vam ponuditi i oglas koji je relevantan za postavljeni upit. Display ili slikovni oglasi će se prikazivati na stranicama koje koriste AdSense i sadržajno su povezane s onim što oglašavate. 



Tako nam često javlja o novostima vezanim za , novim SEO praksama i drukčijim algoritmima pretraživanja sadržaja web stranica.

Iako jednom postavljen search ili display oglas izgleda trivijalno, samo postavljanje nikako nije beznačajno. Samo , pa je zato najbolje da taj posao prepustite drugima.

Prva pogreška koju... Saznajte više
Utječe li brzina web stranice na Googleov Quality Score?
je Googleova procjena kvalitete Veća ocjena kvalitete može utjecati na nižu cijenu licitacija i na bolju poziciju oglasa. Za što bolje korisničko iskustvo uvelike utječe i . Do prije morali smo paziti samo na desktop učitavanja no od sredine ove godine morat ćemo pripaziti i na učitavanje stranica na mobilnim zaslonima.


Google je sredinom srpnja najavio velike promjene u vezi faktora koji utječu na mobilno rangiranje.

Iako je brzina otvaranja web stranice bila uvijek jedan od faktora u određivanju organskog rangiranja i AdWordsove ocjene kvalitete (Quality Score), Google je odlučio da... Saznajte više
Kako povezati Google AdWords i Google Analytics račun
Google AdWords odličan je alat koji daje kao što su potrošeni budžet, broj klikova, broj pojavljivanja i broj konverzija. Povezivanjem Google AdWordsa s Google Analyticsom možete saznati što se i kako su korisnici stupili u interakciju s vašom stranicom. To su sva bitna saznanja za

Iako Google AdWords nudi hrpu uvida u samu uspješnost oglasa, ide korak dalje i daje nam podatke vezane uz na web stranici i landing stranicama.

Tako možete saznati: Analyticsi također mogu identificirati cijeli (put korisnika) i sve korake koje je korisnik odlučio... Saznajte više
Može li se oglašavati preko AdWordsa bez stranice?
Iako nemate web stranicu, Google AdWords nudi mogućnost online oglašavanja putem kojeg će posjetitelji klikom na oglas doći na ili posebno kreiranu . AdWords Express je opcija izričito stvorena za mala poduzeća i oglašivače koji se po


Pokretanje vlastite tvrtke nikada nije bio niti će biti lak podvig. Pogotovo ako ste početnik i ako sa svim zadacima i znanjem koje bi jedan poduzetnik morao imati u malom prstu.

Usporedno s time, morate se pozabaviti dobavljačima, financijama, upravljati timom i planirati strategiju rasta tvrtke. Da ne spominjemo kako se još k tome morate... Saznajte više
Što je Google AdWords certifikat?
Google AdWords certifikat je koja dokazuje da je pojedinac prošao osnove i napredne aspekte Google AdWordsa. Google AdWords certifikat znači da vas Google prepoznaje kao Certifikat možete zaraditi putem Googleovog online programa za obuku nazvanog (Akademija za oglase).


Kako bi zaslužili certifikaciju, morate biti član Google Partnersa. Neke od prednosti dobivanja certifikata su:

Kreiranjem računa na Akademiji za oglase (Academy for Ads), dobit ćete pristup za različita područja u AdWords oglašavanju.

Kako bi postali certificirani, za početak ispit, tj. osnove i dodatni ispit prema želji:... Saznajte više
Što su Google AdWords nevažeći (invalid) klikovi?
(Invalid Clicks) su klikovi koji su nelegitimni, tj. nevažeći, nenamjerni ili su rezultat zlonamjernih softvera. Google pod pojmom nevažećih klikova smatra koji na povećavaju troškove oglašavanja. Iako Googleov tim za provjeru kvalitete oglasa pokušava spriječiti suludo plaćanje oglasa za nevažeći online promet, ipak je potrebno i manualno paziti na nevažeće klikove.

Najčešći primjeri nevažećih klikova su:


Google koristi uključujući praćenje dvostrukih IP adresa, praćenje informacija o sesijama korisnika i informacija o mreži, prati geografsko ciljanje i sve informacije web preglednika (web browsera).

koju Google koristi za otkrivanje... Saznajte više
Kolika je cijena klika na AdWords Display oglase?

S Google Display oglasima imate pristup milijunima web stranica, aplikacija i videa te možete doseći oko 93% svih internet korisnika. Zato je Google Display često bolji izbor za neka poduzeća te ostvaruje niži trošak po kliku. Prosječna cijena po kliku iznosi ispod 1$, dok je ona kod search oglasa između 1$ i 2$.



Cijena klika na AdWords Display oglas ovisi o Quality Scoreu - što je QS viši, to je trošak niži! Što je Quality Score? Quality Score je Googleov interni sustav rangiranja kvalitete i relevantnosti oglasa i ključnih riječi. Prema njemu Google određuje trošak po kliku... Saznajte više

Možemo li AdWords oglase prikazivat samo na određenoj lokaciji?

Google AdWords oglasi se mogu prikazivati na određenoj lokaciji, kao što su države, gradovi, teritoriji, pa i radijus oko neke lokacije. Google to omogućuje tako što prati korisničku IP adresu, lokaciju uređaja ili interes koji je korisnik pokazao za određenu lokaciju, npr. pretraživanjem lokacije na tražilici ili Google Maps, korištenjem domene specifične za tu lokaciju.

je jedna od osnovnih strategija s kojima svoje Google AdWords oglase prikazujemo što relevantnijoj skupini korisnika.

No, iako izgleda poprilično jednostavno, lokacijsko targetiranje nudi mnoge napredne opcije. Za poduzeća i brendove do kojih se može doći pješice (npr. restorani) ili čija je... Saznajte više

Zašto mi se oglas ne prikazuje stalno, već povremeno?

"We’re only showing your ad occasionally because of your budget."

Nakon ovakve poruke u AdWordsu, ljudi obično počnu plakati i zvati u pomoć. To je, na kraju krajeva, i najčešća poruka koja se pojavljuje kada se oglase ne prikazuje stalno, već povremeno.

Postoji mnogo razloga zašto se oglasi ne prikazuju stalno, a u nastavku donosimo one najčešće.

No, ono što na samom početku treba zapamtiti je da se za provjeru oglasa uvijek treba koristiti . Ovaj alat ne broji impresije prilikom pregleda oglasa te ne utječe na rezultate (npr. CTR). Također, Ad Preview Tool još preciznije pokazuje... Saznajte više

Gdje se sve prikazuju AdWords display oglasi?

Koliko Google znači u današnjem tehnološki prožetom svijetu možda najbolje govori sljedeća činjenica - svake sekunde se u svijetu obavi 2,3 milijuna pretraživanja na ovoj svjetskoj najvećoj tražilici.

A, prema WordStreamu, većina dobivenih rezultata pretraživanja se odnosi na .

Na kraju krajeva, - 2010. su ti razmjeri iznosili 66% iz search oglašavanja i 30% iz oglašavanja na Google Network stranicama (YouTube, Gmail itd.).

Agregirano, Google 96% svojih prihoda ostvaruje od oglašavanja!

To je ogroman iznos - gotovo 6,5 milijarde dolara - koji diktira budućnost i sadašnjost digitalnog oglašavanja.

Google svoje oglase generalno može podijeliti... Saznajte više

Zašto mi AdWords oglasi nisu odobreni?

Google konstantno uvodi i algoritama kako bi bolje regulirao kvalitetu oglasa.

No, koliko god si oglašivači tuku po glavi i postavljaju pitanje zašto im AdWords oglasi nisu odobreni, toliko takva Google politika koristi cijelom kolektivu - i oglašivačima, i korisnicima te, na kraju krajeva, i samom Googleu. Kako?

Ako oglašivači objavljuju , korisnici će na njih . Stoga će oglašivači trošiti više budžeta na AdWords oglašavanje te će zbog konkurencije kreirati kvalitetnije oglase. A sve će to navesti obje strane da se .

Tako je uglavnom i profesor emeritus mikroekonomije i informatičke ekonomije sa Sveučilišta... Saznajte više

Mogu li se AdWords oglasi prikazivati na određenom portalu?
Odlična mogućnost koju nudi Google AdWords je ta da se može postaviti prikazivanje oglasa na točno određenom portalu. Na primjer, ako prodajete turističke pakete i želite da se oglasi prikazuju na određenoj stranici o putovanjima tada možete oglase prikazivati na toj stranici. Isto tako, ako Vam je poznata web-lokacija koju posjećuju Vaši korisnici, postavite prikazivanje oglasa upravo na toj stranici. Ako ustanovite da oglašavanje na određenim stranicima ili web lokacijama odlično funkcionira, poželjno je povećati licitacije za lokaciju kako bi se povećalo potencijalno izlaganje na toj web-lokaciji. Isto tako, ako drugi položaji ne daju željene konverzije možete ih maknuti ili... Saznajte više
Kako pokrenuti AdWords kampanju?
Pokretanje AdWords kampanje je veoma jednostavno uz pomoć stručnjaka koji će se pobrinuti za cjeloukupno kreiranje i vođenje kampanje. Osnovne stvari koje su potrebne za pokretanje AdWords kampanje su:
  Nakon što su svi navedeni kriteriji definirani i postavljeni, Vaša AdWord kampanja je spremna za pokretanje. Jedino što Vam preostaje je da označite jednu ili više kampanja koje želite pokrenuti i nakon toga na kartici “Edit” iz padajućeg izbornika odaberite “Enabled”. To je to, Vaša kampanja je pokrenuta. Osim što Vam navedeni stupac omogućuje pokretanje kampanje, ovdje možete pauzirati ili potpuno ukloniti kampanju.... Saznajte više
Kako nadodati budžet u Adwords kampanju?
Ukoliko primjetite da se Vaš mjesečni budžet bliži kraju ili se već potrošio, vrijeme da ponovno uplatite budžet.

Prijavite se u svoj AdWords račun i u gornjem desnom kutu kliknite na ikonu te odaberite Billing & payments. Tada kliknite na Account budget, a zatim pronađite budžet koji želite ukloniti, urediti ili ukinuti. Kada pronađete proračun, pogledajte stupac “Action”. Da biste uklonili proračun na čekanju za aktivaciju ili pregled, kliknite na “Cancel”, a da bi ukinuli aktivnu narudžbu s ograničenim proračunom, kliknite na “End”.

Da biste uredili proračun, kliknite na “Edit”. Ovdje možete izmijeniti iznos proračuna, datum završetka,... Saznajte više
Koliko ključnih riječi je moguće imati u Adwords kampanji?
Odabir odgovarajućih ključnih riječi za kampanju omogućuje prikazivanje oglasa pravim korisnicima kojima ih želite prikazati. Vaše ključne riječi moraju se podudarati s izrazima koje bi mogući korisnici upotrijebili kako bi pronašli proizvode ili usluge koje nudite. Odlična vijest je ta što ne postoji ograničnje u broju ključnih riječi koje je moguće imati u AdWords kampanji. No, važno je napomenuti kako veliki broj ključnih riječi traži i veći budžet kampanje jer iznosi licitacija su veći. Ipak,optimalan broj ključnih riječi po grupi oglasa je između 10 i 20 ključnih riječi. ... Saznajte više
Što je remarketing? Kako se koristi?
Remarketing omogućuje prikazivanje oglasa korisnicima koji su već posjetili Vašu internetsku stranicu ili mobilnu aplikaciju. Na primjer, ukoliko korisnik napusti Vašu web lokaciju bez da je kupio proizvod, remarketing Vam može pomoći da se ponovno povežete s njim pomoću prikazivanja relevantnih ogalsa na različitim uređajima. Remarketing Vam može pomoći bez obzira je li vaš cilj povećanje prodaje, povećanje broja registracija ili promicanje svijesti o robnoj marki jer on može povećati povrat ulaganja (ROI) oglašivačima svih vrsta. ... Saznajte više
Kako iskoristiti bon od 400 kn koji nudi Google?
S obzirom da je Arbona Google Partner, ovlašteni smo Vam poslati promotivni bon za Google AdWords u vrijednosti od 400 kn. Kako bi iskoristili promotivni kupon morate zadovoljiti sljedeće uvjete: 
 
Ukoliko ispunjavate navedene uvjete, promotivni kupon možete aktivirati tako što unesete promotivni kod koji Vam je poslan putem maila. Promotivni bon aktivira se nakon Vaša AdWords kampanja potroši više od 100,00 kn u roku od 31 dana nakon unosa koda. ... Saznajte više
Koji su učinkoviti načini oglašavanja na internetu?
Online oglašavanje danas je neizbježan dio marketing strategije svakog poduzeća. Prisutnost na internetu te promocija vlastitih proizvoda i usluga izvrstan je način kako poboljšati prodaju te steći nove kupce.

Oglšaavanje na internetu često se naziva i Search Engine Marketing (SEM) ili Pay-per-click marketing (PPC).

Oglašavanje na internetu je vrlo učinkoviti, a sama cijena određuje se u većini slučajeva po kliku, te za vrlo maleni iznos možete postići da potencijalni kupac vidi vaš oglas, klikne na njega te napravi radnju na vašoj web stranici, a koja je bitna za vaše poslovanje. (npr.kupnja proizvoda).

Neki od načina oglašavanja na... Saznajte više
Koliko košta Google AdWords oglas?
Razumno je da se tijekom planiranja Google AdWords kampanje pitate: Koliko košta Google oglas? No, cijena Google oglasa nije ista za sve kampanje i za sve oglašivače, ona ovisi o mnogo faktora.

Google AdWords funkcionira kao jedna vrsta aukcije. Kada korisnik upiše ključnu riječ (koju koristite u kampanji) u tražilicu, Google na temelju "aukcije" određuje na kojem mjestu će se naš oglas prikazati korisniku.

Kako bi vaš oglas pronašao mjesto u aukciji, potrebno je prvenstveno odrediti bidding strategiju, a što znači određivanje fokusa na klikove, impresije ili konverzije. Većina oglašivača u svojim kampanjama koristi CPC bidding strategiju, što... Saznajte više
Kako odrediti budžet potreban za Adwords oglašavanje?
Donosimo Vam odgovor na pitanje kako odrediti budžeta koji je potreban za AdWords oglašavanje. Saznajte više
Zašto mi je potrebno Google Adwords oglašavanje?

Dvoumite se oko postavljanja Google Adwords oglašavanja i vjerojatno si postavljate različita pitanja. Treba li mi uopće Google Adwords oglašavanje? Zašto mi je potrebno Google Adwords oglašavanje? Što ću dobiti tim načinom oglašavanja? Google Adwords oglašavanje omogućava vam da privućete nove posjetitelje na vašu web stranicu, ostvarite više konverzija, povećate zaradu putem vaše web stranice, zadržite posjetitelje na vašoj web stranici.

Google Adwords oglašavanje vam omogućuje da sami kontrolirate troškove oglašavanja na dnevnoj razini, određujete koliko novca u kojem vremenskom periodu želite potrošiti, određujete ciljanu publiku kojoj želite da se vaš oglas prikazuje, na kojim jezicima i u kojim... Saznajte više

Kako iskoristiti Google AdWords promotivni kupon?

Google AdWords promotivni kupon naziva se još i vaučer ili kod, a nudi bonus na računu oglašivača. Kako iskoristiti Google AdWords promotivni kupon? Ukratko ćemo Vas provesti kroz cijeli postupak. Najprije kliknete na ikonu zupčanika i odaberete Naplata. Tamo ćete na stranici upravljanja promotivnim kuponima (kodovima) unijeti promotivni kupon na svoj račun. Važno je da kupon unesete prije nego što istekne rok njegove valjanosti jer nakon tog roka kupon više neće vrijediti. Kada unesete kupon na svoj račun ako odmah ne vidite bonus, neka vas to ne zabrinjava, najkasnije za 5 radnih dana bonus će se prikazati. Zatim, unesite vremenski... Saznajte više

Kako kontrolirati troškove Adwords oglasa?

Troškove AdWords oglasa možete sami kontrolirati jer vam AdWords omogućuje nadzor troškova oglašavanja. Kako kontrolirati troškove AdWords oglasa? Naime, sami odlučujete koliko ćete potrošiti na AdWords oglašavanje, prilikom kreiranja kampanje postavljate dnevni proračun i odabirete kako ćete potrošiti novac i u svakom trenutku možete promijeniti iznos koji želite trošiti.

Međutim, vaša reklama mora biti konkurentna, odnosno svaki put kada netko na Googlu pretražuje tada AdWords pokreće dražbu na temelju koje se utvrdi koji će se oglasi prikazati na stranici i na kojem mjestu. Zato je bitno da strategiju licitiranja postavite na temelju ciljeva, odnosno jesu li vam cilj klikovi,... Saznajte više

Kako izračunati Quality Score?

Ocjena kvalitete, odnosno Quality Score ocjenjuje se na skali od 1 do 10. Tri su čimbenika koja definiraju ocjenu kvalitete: očekivana stopa klikanja, relevantnost oglasa i doživljaj odredišne stranice.

Ocjena kvalitete zajednička je procjena ukupne izvedbe ključne riječi na dražbama oglasa. Svaka ključna riječ na temelju navedenih podataka dobiva ocjenu kvalitete na ljestvici od 1 do 10.

1 označuje najnižu ocjenu, dok je 10 najviša ocjena.

Ocjena kvalitete se može provjeriti na sljedeći način. Pri vrhu vašeg Google AdWords računa možete kliknuti na karticu Kampanje pa nakon toga na karticu Ključne riječi. U tablici sa statističkim podacima... Saznajte više

Što je to Display Network odnosno prikazivačka mreža?

Display Network ili prikazivačka mreža pomaže vam doprijeti do ljudi koji pregledavaju svoje omiljene web stranice, gledaju YouTube video, provjeravaju svoje Gmail račune ili koriste mobilne aplikacije.

Putem Google prikazivačke mreže se pomoću različitih formata oglasa povezujete sa korisnicima te na taj način možete zaokupiti njihovu pozornost u ranoj fazi kupnje.

Display Network vam omogućuje prikazivanje oglasa u pravo vrijeme i na pravom mjestu. No, da bi vaša display kampanja bila uspješna, vrlo je bitno ispravno postaviti ciljanje korisnika. Moguće je kontekstualno ciljanje na temelju ključnih riječi ili određenih tema iz područja kampanje. Također, postoji mogućnost... Saznajte više

Postoji li ograničenje za broj ključnih riječi na koje se može oglašavati?

Ključne riječi najbitnija su stavka za SEO, a za Internet oglašavanje one su jednako tako važne kako bi klijent jednostavnije i brže došao do proizvoda ili usluge koja ga zanima. Postavljanjem kvalitetnih ključnih riječi na AdWords kampanju osigurava se veća posjećenost, automatski i zarada na proizvodima ili uslugama za koje je oglas namijenjen. Važno je odabrati tražene ključne riječi kojima je konkurencija mala, a cijena također ne previsoka za jedan klik. Naravno cijena klika ovisi o konkurenciji za tu ključnu riječ.

Ograničenja za broj ključnih riječi nema, no što ih je više postavljenih to će biti veća šansa da... Saznajte više

Kako napraviti profitabilnu AdWords kampanju?

AdWords kampanja jedan je od glavnih načina oglašavanja preko Googla. Samo pokretanje kampanje vrlo je složen posao koji zahtjeva maksimalnu koncentraciju i puno vremena želimo li napraviti kvalitetan oglas koji će biti od velike pomoći za Vašu tvrku, a puno jeftiniji od drugih oblika traženja klijenata.

Kako bi što uspješnije postavili AdWords oglas u nastavku ćemo Vam opisati korake po kojima ćete napraviti uspješnu kampanju.

Prvi i osnovni korak je provjera potražnje u odnosu na tržište, odnosno vidjeti koliko su uopće klijenti zainteresirani za ono što se nudi. Ovisno o tome koliko korisnika pretražuje vašu tvrtku ili djelatnosti... Saznajte više

Kako izračunati mjesečni proračun potreban za AdWords marketing ?
Oglašavanje na Google AdWordsu danas je jedan od najpopularnijih, ali i najefikasnijih načina oglašavanja. Cilj AdWords kampanje je ponuda proizvoda i usluga klijentima koji preko internet tražilice pretražuju upravo taj proizvod ili uslugu. Ovo je ujedno i jedan od načina oglašavanja gdje će oglas otvoriti i pročitati samo ciljana osoba, odnosno potencijalni kupac. AdWords kampanja temelji se na kvalitetnom odabiru i postavljanju ključnih riječi preko kojih će klijent doći do Vas. Svaka ključna riječ naplaćuje se ovisno o konkurenciji, popularnosti i broju prosječnih mjesečnih pretraživanja. A koliki je mjesečni proračun potreban da bi AdWords marketing bio uspješan, ovisi o tome... Saznajte više
Elena Majer