Koje su najpopularnije društvene mreže u 2023.?

Objavljeno: 27.06.2023. | 4 minute čitanja

Društvene mreže su neizostavan dio svakodnevne komunikacije, kako privatne, tako i poslovne. Iako se pojavljuju novi oblici društvenih mreža, tek nekoliko njih se ističe po popularnosti kod korisnika.

Pri odabiru mreže za oglašavanje vašeg poslovanja, važno je uzeti u obzir svrhu mreže, karakteristike korisnika i odgovarajućnost platforme za vaš brend.

U 2023. godini, društvene mreže i dalje igraju važnu ulogu u našim životima, a u ovom blogu ćemo istražiti najpopularnije društvene mreže koje su oblikovale naš digitalni svijet. Mreže su sljedeće:
 
  1. Facebook
  2. YouTube
  3. Instagram
  4. Tiktok
  5. LinkedIn
  6. Pinterest
  7. Twitter

Na slici ispod donosimo pregled koliko korisnika ima svaka društvena mreža.

Facebook

Facebook je društvena mreža koja je osnovana 2004. godine, ali i dalje zadržava svoju popularnost. U 2023. godini, Facebook je proširio svoje značajke i postao središnje mjesto za društveno povezivanje, dijeljenje sadržaja i praćenje najnovijih vijesti. 

Prema posljednjim podacima koje je objavila Meta, u prvom kvartalu 2023. broj korisnika Facebooka u cijelom svijetu iznosi 2,99 milijardi, od kojih je u Europi 411 milijuna korisnika.  S navedenim brojem korisnika Meta ostaje najveća društvena mreža na svijetu.


YouTube

YouTube je najveća platforma za dijeljenje videa i druga najveća platforma društvenih medija na svijetu, s preko 2,68 milijardi korisnika. U 2023. godini, YouTube je i dalje na vrhu popularnosti s milijardama korisnika i širokim rasponom sadržaja, uključujući vlogove, glazbene spotove, tutorijale i još mnogo toga. 

Još neki od zanimljivih podataka prema Statista izvještaju su:
 
  • Više od 70% vremena gledanja na YouTubeu dolazi s mobilnih uređaja
  • Svaki dan ljudi pogledaju više od milijardu sati videa i generiraju milijarde pregleda
  • Indija ima najviše YouTube korisnika u 2023., procjenjuje se na 467 milijuna
  • YouTube je druga najveća tražilica, nakon Googlea


Instagram

Instagram je postao neizostavan alat za dijeljenje fotografija i videozapisa te istraživanje interesa i inspiracije. Posljednjih godina Instagram je unaprijedio svoje značajke poput IGTV-a, Stories-a i Shoppinga, što ga čini sveprisutnom mrežom za ljubitelje vizualnog sadržaja. Od 2020. do 2025. očekuje se da će Instagram povećati broj korisnika za 400 milijuna, što je porast od 38,46% u samo pet godina. 

Prema posljednjim podacima o Instagram korisnicima iz travnja, Instagram ima najmanje 1,63 milijardi korisnika diljem svijeta, od kojih je u Europi 261 milijuna korisnika.
 

TikTok

TikTok je relativno nova društvena mreža koja je stekla izuzetnu popularnost posljednjih godina. TikTok je platforma za kratke videozapise koja omogućava korisnicima da stvaraju i dijele kreativne i informativne sadržaje. TikTok iz godine u godinu privlači velik broj korisnika, posebno mlađu skupinu, te se svaki dan na TikTok-u pogleda više od milijardu videa.

TikTok ima više od 1,60 milijardi korisnika od 2023. godine, od čega je 1,05 milijardi aktivnih korisnika mjesečno. U Europi ima 150 milijuna korisnika.


LinkedIn

LinkedIn se razlikuje od ostalih društvenih mreža jer je fokusiran na profesionalnu mrežu i povezivanje ljudi s poslovnim interesima. Prema studiji LinkedIna, vodeća je platforma za stvaranje potencijalnih klijenata, za pronalaženje zaposlenika i izgradnju profesionalne mreže. 

LinkedIn ima 900 milijuna korisnika širom svijeta od 2023., od kojih je 183 milijuna korisnika u Europi. 


Pinterest

Pinterest je platforma koja korisnicima omogućava da pretražuju, skupljaju i dijele inspirativne vizualne sadržaje poput fotografija, ilustracija, recepata i ideja za uređenje doma. U 2023. godini, Pinterest nastavlja rasti i privlačiti korisnike koji žele pronaći inspiraciju za različite projekte i interese. 

S više od 463 milijuna korisnika, Pinterest je postao nezaobilazna destinacija za kreativne ideje.


Twitter

Twitter je mikroblogging platforma koja omogućava korisnicima da dijele kratke poruke, tzv. tweetove, s drugima. U 2023. godini, Twitter je i dalje popularan za trenutne vijesti, javne rasprave i praćenje omiljenih osoba, brendova i događaja. Postao je zaista važan kanal za brzo dijeljenje informacija i stvaranje online zajednica.

Prema posljednjim podacima o Twitter korisnicima iz travnja, Twitter ima najmanje 353 milijuna korisnika diljem svijeta.
 

Zaključak

Društvene mreže su neizostavan dio naše digitalne svakodnevnice, a najpopularnije mreže u 2023. godini reflektiraju različite interese i potrebe korisnika. Bez obzira jeste li ljubitelj vizualnog sadržaja, kratkih videozapisa, profesionalne mreže ili brze razmjene informacija, postoji društvena mreža koja će zadovoljiti vaše potrebe. 

Arbona nudi usluge kreiranja sadržaja za Facebook, Instagram, TikTok, Linkedin i Pinterest. Naš tim stručnjaka radit će s vama na stvaranju privlačnog sadržaja koji će vam pomoći da se istaknete.
 
Obratite nam se već danas!

 

Podijeli na:
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer