Česta pitanja

Društvene mreže

Koji su mogući načini ciljanja kroz Facebook?

Ako kreirate novu publiku tada u "Audience" sekciji možete pronaći nekoliko vrsta targetiranja:
 
    
  • Custom Audience (Prilagodba publike) - targetirana publika za koju već imate prikupljene informacije putem Facebooka - Facebook pixela, Facebook SDK, Facebook engagementa.
-  Podset Custom Audience je Lookalike Audience - targetirana publika kreirana iz izvora (pronalazi korisnike na Facebooku koji su najsličniji publici iz izvora). 

    
  • Lokacija - targetiranje oglasa prema lokaciji korisnika (država, grad, regija, poštanski broj).
  • 
  • Dob - targetiranje oglasa prema dobi korisnika.    
  • 
  • Spol - targetiranje oglasa prema spolu korisnika.    
  • 
  • Jezik - targetiranje oglasa prema jeziku kojim korisnici govore.
  • 
  • Detaljno targetiranje - uključuje/isključuju korisnike u publici na temelju demografije, interesa i/ili ponašanja.    
  • 
  • Connections (Povezanost)- uključuje/isključuju korisnike u publici temeljem povezanosti sa stranicom, aplikacijom ili eventom.
Nabrojene opcije targetiranja mogu se kombinirati, što znači da odjednom možete koristiti više načina targetiranja, ovisno o vašim potrebama.

Ako koristite već spremljenu publiku za novi set oglasa, jednostavno kliknete na Use Saved Audience (upotrijebi spremljenu publiku).
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer