Ako kreirate novu publiku tada u "Audience" sekciji možete pronaći nekoliko vrsta targetiranja:
- Podset Custom Audience je Lookalike Audience - targetirana publika kreirana iz izvora (pronalazi korisnike na Facebooku koji su najsličniji publici iz izvora).
- Lokacija - targetiranje oglasa prema lokaciji korisnika (država, grad, regija, poštanski broj).
- Dob - targetiranje oglasa prema dobi korisnika.
- Spol - targetiranje oglasa prema spolu korisnika.
- Jezik - targetiranje oglasa prema jeziku kojim korisnici govore.
- Detaljno targetiranje - uključuje/isključuju korisnike u publici na temelju demografije, interesa i/ili ponašanja.
- Connections (Povezanost)- uključuje/isključuju korisnike u publici temeljem povezanosti sa stranicom, aplikacijom ili eventom.
Nabrojene opcije targetiranja mogu se kombinirati, što znači da odjednom možete koristiti više načina targetiranja, ovisno o vašim potrebama.
Ako koristite već spremljenu publiku za novi set oglasa, jednostavno kliknete na Use Saved Audience (upotrijebi spremljenu publiku).