Česta pitanja

Google Ads

Koliko košta Google AdWords oglas?

Razumno je da se tijekom planiranja Google AdWords kampanje pitate: Koliko košta Google oglas? No, cijena Google oglasa nije ista za sve kampanje i za sve oglašivače, ona ovisi o mnogo faktora.

Google AdWords funkcionira kao jedna vrsta aukcije. Kada korisnik upiše ključnu riječ (koju koristite u kampanji) u tražilicu, Google na temelju "aukcije" određuje na kojem mjestu će se naš oglas prikazati korisniku.

Kako bi vaš oglas pronašao mjesto u aukciji, potrebno je prvenstveno odrediti bidding strategiju, a što znači određivanje fokusa na klikove, impresije ili konverzije. Većina oglašivača u svojim kampanjama koristi CPC bidding strategiju, što znači da se troškovi temelje na broju klikova na oglas.

Kod CPC strategije imate mogućnost odabira maksimalnog CPC bida, odnosno odabira maksimalnog iznosa koji želite utrošiti po dobivenom kliku. Također, postavkom dnevnog budžeta kampanje dobivate mogućnost izbora maksimalnog iznosa koji želite potrošiti na kampanju u jednom danu.
Ana