Arbona je jedna od vodećih digitalnih agencija u regiji, s uredima u Zagrebu, Varaždinu, Rijeci, Beogradu i Ljubljani.
Koga tražimo?
Tražimo osobu (m/ž) koja će s lakoćom i odgovornošću obavljati administrativne poslove te vješto upravljati našim poslovnim procesima. Bit ćeš zadužen/a za papirologiju i administraciju svih vrsta, koordinaciju unutar Arbone te komunikaciju prema našim partnerima. Ako te oduvijek zanimalo kako izgleda zanimljiv uredski posao, ovo je tvoja prilika!
Što očekujemo od tebe?
VSS/VŠS, prednost ekonomskim ili sličnim usmjerenjima
Odlično poznavanje rada u MS Office ili srodnom paketu (Excel, PowerPoint, Word)
Odlično korištenje hrvatskog i engleskog jezika u govoru i pismu
Posvećenost detaljima, organiziranost i samostalnost u radu
Fleksibilnost u rješavanju radnih zadataka
Izražene komunikacijske vještine i otvorenost prema timskom radu
Proaktivnost i visoku želju za kontinuiranim učenjem i razvijanjem vlastitih sposobnosti
Vozačka dozvola B kategorije (aktivan vozač)
Što ćeš raditi kod nas?
Obavljati administrativne obveze vezane uz poslovne procese agencije
Voditi evidenciju svih poslovnih događaja
Pružati općenitu asistenciju upravi
Organizirati putovanja i poslovne događaje
Komunicirati s partnerima
Koordinirati interne projekte
Obavljati ostale pomoćne uredske poslove
Brinuti o uredu i dočekivati poslovne partnere i klijente
Kontinuirano se educirati i aktivno sudjelovati na eventima koje organizira Arbona i njeni partneri