Što je e-mail marketing?
E-mail marketing je alat digitalnog marketinga koji se koristi kada oglašivač odluči svoju promotivnu poruku poslati putem elektroničke pošte.
E-mail marketing dobar je način za stvaranje lojalnosti prema brendu te stvaranje dugoročnog i uspješnog odnosa između klijenta i određenog oglašivača, odnosno poduzeća/brenda.
Putem ovog načina vrlo lako i jednostavno možete targetirati ciljno tržište, a svoju email listu klijenata možete podijeliti prema raznim čimbenicima i karakteristikama ponašanja vaših klijenata što će vam u dosta slučajeva olakšati odluku o slanju e-mail pošte.
Naravno, e-mail marketing kampanju potrebno je pomno isplanirati te odrediti ciljeve koje želite postići ovim oblikom komunikacije. U e-mail marketing kampanju možete uključiti: obavijesti o proizvodima i uslugama, obavijesti i promocije raznih akcija i popusta, newslettere, kupone itd.
Svaki e-mail bi trebao sadržavati i informacije o poduzeću pošiljatelja/oglašivača što primatelju/klijentu daje mogućnost da istraži više o samom brendu.
Danas postoje mnogobrojne platforme i softveri za jednostavnu kreaciju i slanje e-mail pošte, a neki od najpoznatijih su:
- MailChimp
- Campaign Monitor
- Sendinblue
- Autopilot
- Zoho Campaigns
- Optinize
- Constant Contact
- …