Česta pitanja

Internet marketing

Što je e-mail marketing?

E-mail marketing je alat digitalnog marketinga koji se koristi kada oglašivač odluči svoju promotivnu poruku poslati putem elektroničke pošte.

E-mail marketing dobar je način za stvaranje lojalnosti prema brendu te stvaranje dugoročnog i uspješnog odnosa između klijenta i određenog oglašivača, odnosno poduzeća/brenda.

Putem ovog načina vrlo lako i jednostavno možete targetirati ciljno tržište, a svoju email listu klijenata možete podijeliti prema raznim čimbenicima i karakteristikama ponašanja vaših klijenata što će vam u dosta slučajeva olakšati odluku o slanju e-mail pošte.

E-mail marketing olakšava targetiranje ciljanog tržišta.

Naravno, e-mail marketing kampanju potrebno je pomno isplanirati te odrediti ciljeve koje želite postići ovim oblikom komunikacije. U e-mail marketing kampanju možete uključiti: obavijesti o proizvodima i uslugama, obavijesti i promocije raznih akcija i popusta, newslettere, kupone itd.

Svaki e-mail bi trebao sadržavati i informacije o poduzeću pošiljatelja/oglašivača što primatelju/klijentu daje mogućnost da istraži više o samom brendu.

Danas postoje mnogobrojne platforme i softveri za jednostavnu kreaciju i slanje e-mail pošte, a neki od najpoznatijih su:
 
    
  • MailChimp    
  • 
  • Campaign Monitor
  • 
  • Sendinblue
  • 
  • Autopilot
  • 
  • Zoho Campaigns
  • 
  • Optinize    
  • 
  • Constant Contact
  • 
Elena Majer