Ažuriranja Ads Managera događaju se redovito, ponekad čak i preko noći. Kako bi išla ukorak sa zahtjevima korisnika i oglašivača, platforma se stalno mora mijenjati i prilagođavati. Jedna od promjena je uvođenje Info Labels-a, koji bi mogli pridonijeti povećanju atraktivnosti oglasa, a time i poticanju dodatnih prometa. O čemu se točno radi i kako koristiti ovu funkciju, saznajte u nastavku.
Info Labels ili “oznake s informacijama”
Info Labels su oznake s različitim informacijama koje se koriste kako bi se naglasili najzanimljiviji detalji vezani uz vaše poslovanje - poput broja lajkova na stranici ili opcije besplatne dostave. Ako se koriste na pravi način, ove oznake dodatnih informacija mogu učiniti ponudu atraktivnijom, a time dolazi i do veće vjerojatnosti da će potencijalni kupac kliknuti na oglas te izvršiti kupnju. Ono što je važno naglasiti je da su Info Labels dostupni samo u Traffic i Conversion kampanjama s linkom na web stranicu.
Koje Info Labels ćete koristiti naravno ovisi o tipu vašeg poslovanja. Tako možete izdvojiti, primjerice, Business Information koji automatski preuzimaj tekst iz ‘About’ odjeljka vaše Facebook stranice. To su informacije poput lokacije i radnog vremena objekta, cjenovnog ranga proizvoda ili usluga te datuma kad ste se pridružili Facebooku. Sami odabirete koje informacije ste voljni podijeliti s ciljanom publikom.
Dio Info Labels-a su i Social Cues. U ovu vrstu oznaka spadaju primjerice check-inovi na vašoj Facebook stranici, ocjene korisnika, broj lajkova i slični pokazatelji povezani s interakcijom s pratiteljima. Facebook u ovom slučaju preporučuje korištenje svih ili barem čim više Social Cuesa među ponuđenima.
3 vrste prilagođenih oznaka s informacijama
Postoje 3 vrste prilagođenih oznaka s informacijama - besplatna dostava, pravila povrata (return policy) i opcije plaćanja. Na temelju vašeg odabira, navest ćete dodatne pojedinosti kao što su minimalna cijena narudžbe za besplatnu dostavu ili vremenski okvir u kojem je moguće izvršiti povrat kupljene robe. Ove informacije mogle bi imati najveći utjecaj na poticanje dodatnih kupnji, jer naglašavaju konkretne benefite koji se mogu ostvariti kupnjom u vašem webshopu.
Ukratko, cijela priča može se sažeti u ovih nekoliko rečenica:
Oznake s informacijama vizualno su istaknute stavke na oglasima koje sadrže važne pojedinosti o poslovanju (lokacija, radno vrijeme, cjenovni rang…), a uključuju i dodatnu opciju Social Cues, koja omogućuje isticanje informacija o interakciji s pratiteljima (broj lajkova, broj check-inova, broj Instagram pratitelja, osvrti kupaca…)
Prilagođene oznake informacija uključuju mogućnost dodavanja informacije o besplatnoj dostavi, pravilima povrata ili načinima plaćanja u oglas.
Sada kada smo objasnili o čemu se točno radi i koje su sve mogućnosti ove nove opcije, pogledajmo kako se Info Labels dodaju u Facebook oglase.
Upute za kreiranje oglasa s oznakama s informacijama
Prije nego što počnete, sjetite se da su oznake s informacijama dostupne samo za Traffic i Conversion oglasne kampanje s linkom na website.
Otvorite Ads Manager.
Kliknite +Create.
Odaberite Traffic ili Conversion kao cilj, a zatim kliknite Next.
Odredite budžet, vrijeme trajanja objave, publiku i položaje. Kliknite Next.
Odaberite Single Image ili Video format oglasa.
U Ad Creative odjeljku ubacite fotografiju ili video, primarni tekst, naslov, opis i URL web-mjesta.
Kliknite Turn on Info Labels.
Odaberite oznake s informacijama koje su najrelevantnije za vašu tvrtku. Ovisno o vašem odabiru, možda ćete morati navesti dodatne pojedinosti.
Pregledajte automatske oznake informacija koje Facebook odabire na temelju podataka o vašoj tvrtki. Možete isključiti neke od ovih odabira, ali preporučuje se da ih zadržite.
Kliknite Done.
Kliknite Publish da biste dovršili kreiranje oglasa.
Iako se ne radi o ogromnoj promjeni u načinu funkcioniranja Facebook oglašavanja, vjerujemo kako bi Info Labels mogle pridonijeti kvalitetnijoj komunikaciji i boljem isticanju atraktivnih dijelova ponude, što bi moglo pridonijeti i boljem ROI-u. Slobodno nas kontaktirajte za personalizirani savjet o korištenju Info Lables-a i povećanju učinkovitosti vaših kampanja na društvenim mrežama.