Česta pitanja

Internet marketing

Zašto ulagati u content marketing?

Content marketing je tehnika oglašavanja koja stvara, plasira i distribuira relevantan sadržaj koristan krajnjem korisniku. Cilj content marketinga je dovesti potencijalnog kupca na web stranicu, zainteresirati ga za određenu temu ili odgovoriti na njegova pitanja.​

Content marketing bitan je faktor inbound marketinga

Content marketing može biti u obliku:
 

    
  • Teksta,
  • 
  • članka, 
  • 
  • e-Bookova, 
  • 
  • infografike, 
  • 
  • fotografije, 
  • 
  • newslettera, 
  • 
  • videozapisa 
  • 
  • itd.

Kako bi što bolje shvatili svrhu content marketinga kroz ovaj primjer saznajte zašto je content bitan za kvalitetan inbound marketing i zašto se isplati ulagati u kvalitetan sadržaj.

Primjer content marketinga

Borna je osobni trener koji je pokrenuo vlastiti posao. Kroz proteklu godinu ili dvije radio je s klijentima zbog kojih se i upustio u ovakav poduzetnički pothvat. 

Borna primjećuje kako može više i bolje te želi doći do novih korisnika. Dolazi do pitanja kako doprijeti do novih klijenata? S obzirom na to da već ima web stranicu, odlučio je pisati blogove koji se baziraju na dvije ili tri ključne riječi. Iz tjedna u tjedan fokusira se na nove ključne fraze bitne u različitim fazama kupnje (customer journey). Piše o:

    
  • pravilnoj prehrani
  • 
  • stjecanju kondicije
  • 
  • gubitku kilograma
  • 
  • razlozima za angažiranje osobnog trenera
  • 

Kroz nekoliko mjeseci blogovi se na Borninoj web stranici rangiraju na prvim stranicama rezultata pretraživanja. Kada dođe proljeće i korisnici krenu pretraživati prema frazama “kako steći formu do ljeta”, “kada krenuti s vježbanjem za ljeto” ili “najbolje vježbe za mršavljenje”, njegovi dobro pozicionirani blogovi generiraju hrpu prometa na web stranicu

Neki će se čitatelji zaljubiti u ton komunikacije, drugi u kvalitetne savjete stručnjaka ili zanimljive informacije koje im Borna donosi, ali postoje i oni koji će se odlučiti za “uradi-sam” pristup. Kako bilo, posjetili su stranicu, pomogli u boljem rangiranju i donijeli Borni dugoročnu korist

Dobar dio njih će se, na osnovi naučenog, odlučiti angažirati osobnog trenera. I pogodite koga će odabrati! Bornu ili onog koji je samo pozivao na kupnju?

Ovakav primjer content marketinga jedan je od najučinkovitijih načina privlačenja inbound leadova za bilo koju industriju. 

Kako bi vam još detaljnije objasnili prednosti, usudili bi se reći i nužnost ovakvog marketinga (Borna vam može biti svjedok :D),donosimo vam i 3 razloga za stvaranje relevantnog sadržaja. 

Content marketing odličan je alat za poboljšanje organskih pozicija

Content marketing poboljsava organske pozicije

Kada otvorite internet preglednik s namjerom pretraživanja, vjerojatno ćete krenuti s Googleom. Pitat ćete sveznalicu nešto što vas zanima, a on će se potruditi dostaviti vam najbolje rezultate na prvu stranicu. 

Kada se odlučite za kreiranje poučnog, zanimljivog sadržaja na web stranici, umjesto clickbait oglasa koji viču “Kupi me!”, Google će prepoznati vaš trud i nagraditi vas boljim SERP (Search Engine Results Page) pozicijama.

Algoritmi zaslužni za rangiranje se konstantno mijenjaju, ali ako je vaš content: 

    
  • aktualan (sadrži trenutno najbolja objašnjenja)
  • 
  • informativan (daje odgovor na pitanje)
  • 
  • relevantan (pišete o onom što je navedeno u naslovu),

ostat ćete u vrhu rezultata pretraživanja.

Online korisnici će se upoznati s vašim brendom

Istaknite svoj brend content marketingom

Brending je danas važniji nego ikada prije. U tržištu koje je krcato pružateljima sličnih usluga ili proizvoda morate se nekako istaknuti. To nikako ne bi trebao biti najveći billboard na najprometnijoj aveniji, stvarajte najviše relevantnog contenta. To bi trebao biti vaš cilj u 2019., 2020., 2021. …

Ako ste odabrali, implementirali i provodite pravilnu content marketing strategiju vjerojatno ćete znatno povećati promet na web stranicu, dobiti stvarne leadove i upoznati čitatelje s vašom pričom. Zato se potrudite oko stranica na kojima opisujete vašu tvrtku, zaposlenike i karijere
 

Kvalitetan sadržaj dijelit će se na društvenim mrežama

Kvalitetan content dijelit će se na društvenim mrežama


Pretpostavimo kako ste vi stručnjak u svom poslu. Razumijete bitne detalje s kojima se većina muči i možete ih objasniti svima na jednostavan način? U tom slučaju društvene mreže mogu biti vaše gorivo. 

Pojedinci će, u želji da ih followeri i prijatelji prepoznaju kao kreatore mišljenja (opinion maker), dijeliti vaš sadržaj, a svi znamo kako se brzo zanimljiv sadržaj širi društvenim mrežama

Vaš cilj bi svakako trebao biti stvaranje relevantnog, informativnog i aktualnog sadržaja, ali ako uspijete dobiti i pozornost društvenih mreža, dobili ste nekoliko koraka prednosti

Ako vam treba dodatni vjetar u leđa, znate kome se obratiti. Mi smo tu za vas. 

Popis razloga zašto se isplati stvarati kvalitetan content ide u nedogled. Zapravo, mogao bi se sažeti u jednu ovakvu misao: “Okrenite se content marketingu jer funkcionira. U današnje vrijeme to je najbolji način za generiranje inbound leadova i zadobivanja pažnje.”

 

 

 

Elena Majer