Kako je AdWords postao najvažniji prodajni kanal estetske poliklinike Me-Dent


- www.me-dent.eu
- Rovinj, Hrvatska
- Poliklinika za estetsku kirurgiju
“AdWords nam je omogućio brzi i ciljani doseg prema novim tržištima. Posebno me iznenadio veliki broj upita, prije korištenja AdWordsa nisam znala da baš toliki potencijal leži u oglašavanju na Googleu.”
— Aida Komljenović
vlasnica estetske poliklinike
Me-DENT
O GOOGLE ADWORDSU
Google AdWords je najveći svjetski program za search oglašavanje. U ovome ga trenutku koriste stotine tisuća oglašivača kako bi pridobili nove kupce na financijski efikasan način. Adwords koristi ključne riječi kako bi precizno ciljao isporuku oglasa korisnicima web-a koji traže informacije o pojedinom proizvodu ili usluzi. Program je baziran na CPC (cijena-po-kliku) modelu naplate, tako da oglašivači plaćaju samo kada korisnik klikne na njihov oglas. Oglašivači imaju na raspolaganju izuzetno široku distribucijsku mrežu, te mogu odabrati nivo potrošnje i podrške koji odgovara njihovom poslovanju.
Za više informacija posjetite: Adwords.google.hr
Google AdWords studija slučaja
Poliklinika za estetsku kirurgiju AdWordsom privlači domaće i strane klijente

Poliklinika Me-Dent je centar za estetsku kirurgiju i regenerativnu medicinu, osnovan 2008. godine. Preteča Me-Denta je Poliklinika Dr. Hodžić. Nakon specijalizacije u Rusiji na polju matičnih stanica, dr. Hodžić je pri povratku u Hrvatsku u Rovinju osnovao Me-Dent polikliniku. U poliklinici je moguće obaviti više vrsti estetskih zahvata, od anti-age tretmana, korekcija zaglađivanja lica pomoću matičnih stanica, povećanja usana vlastitim masnim tkivom sa matičnim stanicama do korekcija očnih kapaka, a ono čime se Me-Dent diferencira je je povećanje grudi matičnim stanicama. Cilj Me-Denta je pružanje inovativnih, pouzdanih i kvalitetnih usluga svim domaćim i stranim klijentima.
Do uspjeha s AdWordsom
U samom početku Poliklinika Me-Dent je kao i većina poduzetnika koristila klasično oglašavanje u tiskanim medijima te imala mrežu posrednika preko kojih su dovodili potencijalne klijente u Polikliniku. Problem je bio što je oglašavanje u tiskanim medijima bilo teško mjerljivo, a posrednici su bili izrazito skupi.
Poliklinika Me-Dent počela je koristiti AdWords u svibnju 2012. godine, u periodu kada su se odlučili na redizajn i funkcionalno poboljšanje web stranica. Za preobrazbu web stranica angažirali su tvrtku Arbona d.o.o. koja je netom prije postala član Google Engagea. Po dovršetku web stranica, agencija Arbona, koja je u međuvremenu stekla certifikate za Google Analytics i oglašavanje na tražilicama, predložila je testnu kampanju uz korištenje Engage poticaja.
“Kako su upiti preko web stranice počeli pristizati gotovo trenutno, nije bilo teško sa Me-Dentom nastaviti suradnju” ističe Sandro Lazarić iz Arbone. U samo nekoliko mjeseci AdWords je dosegao udio od 30% u marketinškom budžetu, a plan je da u narednih šest mjeseci taj udio bude preko 80%.
“Pomoću Google AdWordsa planirali smo za 10 % povećati broj klijenata, ali već nakon nekoliko mjeseci AdWords je postao naš najvažniji prodajni kanal. Zbog odličnih rezultata okrećemo se online oglašavanju u potpunosti jer se pokazao kao najvažniji i najuspješniji marketinški kanal.
Cjelokupnu brigu oko naše internet stranice i oglašavanja na Google tražilici prepustili smo Arboni što se pokazalo odličnom poslovnom odlukom. Na njihove prijedloge izlazimo na nova tržišta i ostvarujemo značajno povećanje prodaje, podižemo ugled poliklinike i smanjujemo trošak marketinga po klijentu. Redovito nas izvještavaju o rezultatima kampanja te nas obavještavaju o poslovnim prilikama koje nam se nude. Uz pomoć Arbone educirani smo i obaviješteni te točno znamo gdje i kako se ulaže naš novac za oglašavanje. A što je najvažnije, zahvaljujući mjerljivosti AdWords oglašavanja, znamo točno koliko nam novih poslova donosi naša marketinška investicija”, ističe gospođa Aida.
Pogled u budućnost
”U budućnosti planiramo širenje na nova tržišta. Nakon uspješnih iskustava s AdWordsom u Hrvatskoj i susjednim zemljama, planiramo ovaj način oglašavanja iskoristiti za dovođenje klijenata iz Rusije, Njemačke i Norveške”, ističe gospođa Aida.
Pročitajte ostale Arbona case studyje:
[Mikronis case study] Saznajte kako smo ostvarili 95.43% više online kupovina putem Google Ads kampanja!
[Tvoj Toner case study] Povećanje broja narudžbi za 70% - saznajte kako!
[Replay case study] Sinkronizacija tehnika digitalnog marketinga pomoću Google Analytics alata.
[Encian case study] Bolje rangiranje i povećanje organskog prometa za preko 80%!
[CineStar case study] Povećanje web prometa i relevantne publike sa SEO optimizacijom.