Kako je AdWords postao najvažniji

prodajni kanal estetske poliklinike

Google AdWords studija slučaja

Poliklinika za estetsku kirurgiju AdWordsom privlači domaće i strane klijente


CEO Arbone Sandro Lazarić s predstavnicom poliklinike Me-Dent
 

Poliklinika Me-Dent je centar za estetsku kirurgiju i regenerativnu medicinu, osnovan 2008. godine. Preteča Me-Denta je Poliklinika Dr. Hodžić. Nakon specijalizacije u Rusiji na polju matičnih stanica, dr. Hodžić je pri povratku u Hrvatsku u Rovinju osnovao Me-Dent polikliniku. U poliklinici je moguće obaviti više vrsti estetskih zahvata, od anti-age tretmana, korekcija zaglađivanja lica pomoću matičnih stanica, povećanja usana vlastitim masnim tkivom sa matičnim stanicama do korekcija očnih kapaka, a ono čime se Me-Dent diferencira je je povećanje grudi matičnim stanicama. Cilj Me-Denta je pružanje inovativnih, pouzdanih i kvalitetnih usluga svim domaćim i stranim klijentima.

“AdWords nam je omogućio brzi i ciljani doseg prema novim tržištima. Posebno me iznenadio veliki broj upita, prije korištenja AdWordsa nisam znala da baš toliki potencijal leži u oglašavanju na Googleu.” - Aida Komljenović, vlasnica estetske poliklinike Me-DENT

Do uspjeha s AdWordsom

 

U samom početku Poliklinika Me-Dent je kao i većina poduzetnika koristila klasično oglašavanje u tiskanim medijima te imala mrežu posrednika preko kojih su dovodili potencijalne klijente u Polikliniku. Problem je bio što je oglašavanje u tiskanim medijima bilo teško mjerljivo, a posrednici su bili izrazito skupi.

Poliklinika Me-Dent počela je koristiti AdWords u svibnju 2012. godine, u periodu kada su se odlučili na redizajn i funkcionalno poboljšanje web stranica. Za preobrazbu web stranica angažirali su tvrtku Arbona d.o.o. koja je netom prije postala član Google Engagea. Po dovršetku web stranica, agencija Arbona, koja je u međuvremenu stekla certifikate za Google Analytics i oglašavanje na tražilicama, predložila je testnu kampanju uz korištenje Engage poticaja.

“Kako su upiti preko web stranice počeli pristizati gotovo trenutno, nije bilo teško sa Me-Dentom nastaviti suradnju” ističe Sandro Lazarić iz Arbone. U samo nekoliko mjeseci AdWords je dosegao udio od 30% u marketinškom budžetu, a plan je da u narednih šest mjeseci taj udio bude preko 80%.

“Pomoću Google AdWordsa planirali smo za 10 % povećati broj klijenata, ali već nakon nekoliko mjeseci AdWords je postao naš najvažniji prodajni kanal. Zbog odličnih rezultata okrećemo se online oglašavanju u potpunosti jer se pokazao kao najvažniji i najuspješniji marketinški kanal.

Cjelokupnu brigu oko naše internet stranice i oglašavanja na Google tražilici prepustili smo Arboni što se pokazalo odličnom poslovnom odlukom. Na njihove prijedloge izlazimo na nova tržišta i ostvarujemo značajno povećanje prodaje, podižemo ugled poliklinike i smanjujemo trošak marketinga po klijentu. Redovito nas izvještavaju o rezultatima kampanja te nas obavještavaju o poslovnim prilikama koje nam se nude. Uz pomoć Arbone educirani smo i obaviješteni te točno znamo gdje i kako se ulaže naš novac za oglašavanje. A što je najvažnije, zahvaljujući mjerljivosti AdWords oglašavanja, znamo točno koliko nam novih poslova donosi naša marketinška investicija”, ističe gospođa Aida.

Pogled u budućnost

 

”U budućnosti planiramo širenje na nova tržišta. Nakon uspješnih iskustava s AdWordsom u Hrvatskoj i susjednim zemljama, planiramo ovaj način oglašavanja iskoristiti za dovođenje klijenata iz Rusije, Njemačke i Norveške”, ističe gospođa Aida.
 

Ana Gavrić