Povećanje broja narudžbi za 70%

uz porast impresija i klikova

O klijentu - TVOJ TONER

Tvoj Toner je dinamičan i inovativan web shop čija je osnovna djelatnost prodaja originalnih, zamjenskih tonera i tinti, najam printera, fotokopirnih uređaja te održavanja računalnih sistema i printera. Svoju je kampanju većinom usmjeravao prema Zagrebu te se polako želio okrenuti i prema ostatku Hrvatske, posebice prema obalnom području. Kao web shop, Tvoj Toner je prepoznao nužnost kvalitetnog oglašavanja te je nakon samostalnog vođenja AdWords kampanje shvatio da mu manjak vremena i iskustva predstavlja glavni izazov.
Adwords
Google Ads oglašavanje

Prijašnja iskustva i problemi s kojima se Tvoj Toner susreo

Nedostatak vremena i iskustva za samostalno vođenje kampanje te nedostatak redovnog praćenja i poboljšanja kampanje je navelo Tvoj Toner da promijeni nekoliko agencija. Kroz prijašnje samostalno vođenje te suradnju s drugim agencijama, klijent je prepoznao da mu najveći izazov predstavlja mjerenje uspješnosti kampanja te sam povrat investicije u online oglašavanje.

Zbog toga je Tvoj Toner odabrao Arbonu kao agenciju koja će mu voditi AdWords oglašavanje. Postavljena su 3 cilja - 1) povećanje broja web shop narudžbi, 2) povećanje prepoznatljivosti brenda u ostatku države i 3) kvalitetnije izvještavanje o uspješnosti kampanja te savjetovanje oko istih.
 
Ciljevi za Adwords oglašavanje - Tvoj Toner
 
"U to nam je vrijeme najveći problem predstavljalo redovito praćenje i poboljšanje AdWords kampanja. S prijašnjim agencijama također nismo ostvarili dobru suradnju pošto nismo bili zadovoljni s izvještavanjem i mjerenjem uspješnosti oglašavanja. Stoga nismo bili sigurni koliko iznosi povrat investicije u AdWords oglašavanje i isplati li nam se i dalje komunicirati s našom publikom tim putem.

Na sreću, tada smo se obratili Arboni da nam pomogne uspostaviti cjelovitu i mjerljivu AdWords kampanju koja će donijeti konkretne rezultate - povećanje broja online narudžbi, posebice iz područja države na kojima do sada nismo bili toliko prisutni.", ističe Igor Višnić iz Tvoj Toner.

Arbonina rješenja

Kako bi se ispunio prvi cilj, provedena je analiza i povećanje ključnih riječi (posebice brendiranih), uvedena su proširenja oglasa koja vode na stranice s uočljivim pozivima na akciju (izvršenje narudžbe) koji su kreirani prema jasnom uvidu u ključne točke u trenutku kojih korisnici odustaju od narudžbe. U prvom je mjesecu predložen testni budžet te redovito poboljšanje i praćenje kampanje kako bi se mogli odrediti budući koraci.

Rezultati su bili odmah vidljivi te, kad se danas podvuče crta, može se zaključiti da je ukupan broj narudžbi (konverzija) porastao za 70%, dok se istovremeno smanjio i trošak po narudžbi.
 
Arbonina rješenja za ispunjavanje ciljeva klijenta Tvoj Toner


"Osim samog vođenja AdWords kampanje, partneri iz Arbone su nam predložili i poboljšanja na web shopu i web stranici, posebice oko lokacije poziva na akciju, odnosno gumba za izvršenje narudžbe. Implementacijom Arboninih rješenja, trenutno je primijećeno povećanje narudžbi i konverzija.", govori Igor Višnić iz Tvoj Toner, ističući kako je partnerski odnos te cjeloviti pristup digitalnoj strategiji bio jedan od glavnih elemenata za uspjeh.

Kako su prvi i drugi cilj međusobno povezani (preko povećanja prepoznatljivosti Tvoj Toner brenda povećati i broj narudžbi), poseban je naglasak stavljen na brendirane ključne riječi (koje sadrže Tvoj Toner), display oglase (bannere) i remarketing (ciljanje korisnika koji su već posjetili Tvoj Toner web stranicu). Tvoj Toner je želio povećati prisutnost i pojačati svoj brend u ostatku države stoga su za ta područja kreirane posebne grupe oglasa te je korištena kombinacija display oglasa i društvenih mreža sa search oglasima kao podrškom.

Time je zaokružena cjelovita strategija koja pokriva sve faze koje kupac prolazi prilikom donošenja konačne odluke o kupnji te su identificirane ključne točke u kojima kupac odustaje od narudžbe.

Rezultati su se također pokazali uspješnima - broj korisnika koji su vidjeli oglase i time čuli za Tvoj Toner je povećan za 150%, dok je broj klikova na oglase povećan za 33%.
 
Rezultati Adwords kampanje
"Nakon testnog perioda, nedvojbeno smo uvidjeli što je nam je nedostajalo u dosadašnjim AdWords kampanjama. Osim samih mjerljivih rezultata - povećanje broja narudžbi, prepoznatljivosti brenda u cijeloj državi te broja korisnika koji su vidjeli i čuli za Tvoj Toner - postoji i drugi pokazatelj koji nam je potvrdio da će se suradnja s Arbonom nastaviti i u budućnosti. To je, naravno, povjerenje i uspostavljanje partnerskog odnosa.

Redovno izvještavanje te konstantne sugestije za unapređenje našeg cjelovitog digitalnog prisustva potvrda su da smo u Arboni pronašli partnera za narednih nekoliko godina."
, zaključio je Igor Višnić iz Tvoj Toner.

Elena Majer