Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Što su long-tail keywords (složene ključne riječi)

U svijetu SEO optimizacije razlikujemo dvije kategorije ključnih riječi, a to su head (primarne) i long-tail (specifične). 

Long-tail ključne riječi su specifične, a primarne općenite. Recimo i to kako se složene ključne riječi uglavnom sastoje od više riječi, ali to ne mora uvijek biti slučaj. Na primjeru ispod pogledajte kako to izgleda u praksi: 

Head keyword: kolač
Long-tail keyword: kolač s makom i orasima

Što su specifične long-tail ključne riječi

Jednostavne ključne riječi su oni pojmovi za koje Google pronalazi jako puno rezultata. Specifične ključne riječi su u tom segmentu nišne, ne stvara se puno sadržaja oko njih jer se ne pretražuju ni približno koliko jednostavne. Logično je. 

Ideja oko long-tail keywordsa je prilično jednostavna. Kao što je gore spomenuto, na webu je manje sadržaja o specifičnim ključnim riječima, jer je manje ljudi pisalo o njima, a manje sadržaja znači manje konkurencije! Budući da konkurencija nije tako velika, lakše se rangirati za takve pojmove. 
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM