Push notifikacije
Web push notifikacije su marketinški kanal koji možete iskoristiti kako bi korisnike ponovno doveli na vaš web.

Pošaljite prilagođenu web push notifikaciju korisniku koji je:
Gotovo sve novije verzije web preglednika (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge ) podržavaju web push notifikacije na svim veličinama zaslona. Jedina iznimka su iPhone i iPad uređaji.
Možemo reći kako web push notifikacije funkcioniraju slično kao newsletter. Korisnik vam mora dopustiti slanje, što znači da je zainteresiran i potencijalno jako vrijedan za vaše poslovanje. Možete birati vrijeme slanja, segmentirati po vrsti uređaja, geografskim i drugim obilježjima. Dakle, dosta slično newsletteru, ali u puno kraćoj formi.
Web push notifikacija može sadržavati 6 elemenata i to:

Web trgovine, news portali, udruge i internet trgovci sve češće uključuju push notifikacije u svoje marketinške aktivnosti. Odličan su alat za generiranje ponovnih posjeta na web i izgradnju odnosa između korisnika i brenda. Web push notifikacije čest su izbor korisnika koji su već naviknuti na newsletter kampanje, Viber i display oglase.
Web push notifikacije često se koriste za:
Želite li još više od vašeg digitalnog poslovanja? Želite li osnažiti odnos s postojećim korisnicima i web posjetiteljima? Obratite nam se za savjet ili ponudu.
Za besplatno savjetovanje i procjenu budžeta možete nas kontaktirati putem:

Pošaljite prilagođenu web push notifikaciju korisniku koji je:
- posjetio kategoriju proizvoda
- posjetio podstranicu proizvoda/usluge
- napustio proizvod u košarici
- ...
Gotovo sve novije verzije web preglednika (Chrome, Firefox, Opera, Safari, Edge ) podržavaju web push notifikacije na svim veličinama zaslona. Jedina iznimka su iPhone i iPad uređaji.
Možemo reći kako web push notifikacije funkcioniraju slično kao newsletter. Korisnik vam mora dopustiti slanje, što znači da je zainteresiran i potencijalno jako vrijedan za vaše poslovanje. Možete birati vrijeme slanja, segmentirati po vrsti uređaja, geografskim i drugim obilježjima. Dakle, dosta slično newsletteru, ali u puno kraćoj formi.
Što sadrži jedna web push notifikacija
Web push notifikacija može sadržavati 6 elemenata i to:
- naslov
- opis
- odredišnu poveznicu
- ikonu ili vaš logo
- fotografiju/vizual
- do dva CTA gumba


Kako će push notifikacije pomoći vašem poslovanju
Web trgovine, news portali, udruge i internet trgovci sve češće uključuju push notifikacije u svoje marketinške aktivnosti. Odličan su alat za generiranje ponovnih posjeta na web i izgradnju odnosa između korisnika i brenda. Web push notifikacije čest su izbor korisnika koji su već naviknuti na newsletter kampanje, Viber i display oglase.
Web push notifikacije često se koriste za:
- slanje obavijesti na zaključani zaslon
- obavijesti o novim člancima i drugom sadržaju na vašem webu
- slanje bitnih novosti
- obavijesti o nedovršenim web aktivnostima
- obavijest vezane za određenu podstranicu weba
- informacije o novim akcijama, popustima i ponudama
Želite li još više od vašeg digitalnog poslovanja? Želite li osnažiti odnos s postojećim korisnicima i web posjetiteljima? Obratite nam se za savjet ili ponudu.
Za besplatno savjetovanje i procjenu budžeta možete nas kontaktirati putem:
- web obrasca
- info@arbona-agency.com
- +385 1 6465 753
- +385 42 410 770