Objavljeno: 07.12.2022. | 3 minute čitanja
Hrvatska se prekjučer plasirala u četvrtfinale svjetskog nogometnog prvenstva, a sljedeća utakmica je na redu u petak. Svi se pripremaju za veliki dvoboj sa Brazilom. Neki čak pomalo sa strepnjom jer nam dosadašnja statistika igri protiv Brazilaca ne ide u prilog, drugi sa nepokolebljivom vjerom u Vatrene.
Svjetsko prvenstvo puni novinske stupce svih svjetskih medija, interes javnosti usmjeren je na nogomet, a isto je i u online svijetu!
U Arboni nas je interesiralo koje su najčešće pretrage tijekom SP-a, kolike su razlike u samim pretraživanjima između Hrvatske i svijeta, kako se mijenja interes za naše igrače, te koliko je Hrvatska dobila na popularnosti tijekom svjetskog prvenstva.
Za naše istraživanje smo upotrebljavali Google Trends, alat koji pruža podatke o popularnosti pojedinih pojmova. Radi se o besplatnom alatu kojim možete saznati koje su teme i pojmovi trenutno u uzletu, kako se popularnost pojedinih pojmova kretala kroz proteklo vrijeme, ali i u pojedinim zemljama.
Upravo u vrijeme maestralnih obrana Dominika Livakovića u utakmici protiv Japana, pretrage njegova imena i prezimena zapalile su Internet.
Za vrijeme nestvarne utakmice 1. prosinca protiv Belgije eksplodirao je interes za Joška Gvardiola, a pobudio se i tijekom one posljednje, ovog ponedjeljka:
Uvijek popularni Luka Modrić posebnu pozornost plijeni tijekom nastupa za Hrvatsku na svjetskim prvenstvima:
Samim SP-om povećala se popularnost i Andreju Kramariću, posebice za utakmice protiv Kanade i Japana.
Ne treba posebno ni napominjati, skok u popularnosti zabilježio je i naš golgeter Ivan Perišić:
Očekivano, svakim prolaskom dalje raste i interes za našu reprezentaciju, kao i samu zemlju.
Zanimljiv podatak krije se u zemljama gdje se, osim na “domaćem terenu”, Hrvatska nogometna reprezentacija najviše pretražuje - to su redom Haiti, Peru, Bolivija, Bangladeš, Katar i Belgija.
Istaknimo i povećan interes za ljubavni status našeg braniča. Naime, briljantni nastupi na SP-u povećali su i broj pretraga o djevojci Joška Gvardiola. Zanimljivo, googlanje je li Gvardiol zauzet najviše se događa u kasne noćne sate.
Ne škodi sanjariti… :)
Za kraj, donosimo usporedbu pretraga brazilske i hrvatske reprezentacije:
Ne sumnjamo da će daljnjim prolaskom naše reprezentacije interes za njene igrače, ali i zemlju kao takvu samo rasti. Sretno Vatreni!
Ako se vaša web stranica ne pojavljuje u Google rezultatima, za početak napravite još jednu provjeru upisivanjem site: pretrage u tražilicu, na primjer “site:arbona.hr”. Ako rezultata još uvijek nema, postoji nekoliko osnovnih razloga za to:
Za više informacija o problemima s indeksiranjem i pozicioniranjem web stranica kliknite na naš .
... Saznajte više
... Saznajte više
Webinar je online oblik, tj. forma temeljena na prezentaciji putem interneta. Najčešće je snimljen unaprijed, a onda se prikazuje određenoj ciljnoj skupini s ciljem informiranja, predavanja ili prezentacije određenog proizvoda ili usluge.
Webinar se može održavati i uživo pa autori s članovima mogu voditi razgovor u realnom vremenu. Sa sudionicima webinara autori mogu podijeliti videozapise, audiozapise, fotografije ili bilo koje dokumente.
Unaprijed se odredi točan datum i vrijeme početka webinara, a sudionici se najčešće ulogiraju u okviru određenog sistema.
... Saznajte više
... Saznajte više
SEMrush sadrži više od 40+ alata i izvještaja koji vam mogu pomoći prilikom pronalaženja najboljih rješenja za sve digitalne marketinške izazove.