Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

Livaković i Gvardiol najtraženiji na Googleu!

Objavljeno 7.12.2022 09:00 | Vrijeme čitanja: 3 minute
Livaković i Gvardiol najtraženiji na Googleu!

Hrvatska se prekjučer plasirala u četvrtfinale svjetskog nogometnog prvenstva, a sljedeća utakmica je na redu u petak. Svi se pripremaju za veliki dvoboj sa Brazilom. Neki čak pomalo sa strepnjom jer nam dosadašnja statistika igri protiv Brazilaca ne ide u prilog, drugi sa nepokolebljivom vjerom u Vatrene.

Svjetsko prvenstvo puni novinske stupce svih svjetskih medija, interes javnosti usmjeren je na nogomet, a isto je i u online svijetu! 

 

Arbona istraživanje

U Arboni nas je interesiralo koje su najčešće pretrage tijekom SP-a, kolike su razlike u samim pretraživanjima između Hrvatske i svijeta, kako se mijenja interes za naše igrače, te koliko je Hrvatska dobila na popularnosti tijekom svjetskog prvenstva. 

Za naše istraživanje smo upotrebljavali Google Trends, alat koji pruža podatke o popularnosti pojedinih pojmova. Radi se o besplatnom alatu kojim možete saznati koje su teme i pojmovi trenutno u uzletu, kako se popularnost pojedinih pojmova kretala kroz proteklo vrijeme, ali i u pojedinim zemljama.

 

TEMA: DOMINIK LIVAKOVIĆ

Upravo u vrijeme maestralnih obrana Dominika Livakovića u utakmici protiv Japana, pretrage njegova imena i prezimena zapalile su Internet. 

 

TEMA: JOŠKO GVARDIOL

Za vrijeme nestvarne utakmice 1. prosinca protiv Belgije eksplodirao je interes za Joška Gvardiola, a pobudio se i tijekom one posljednje, ovog ponedjeljka:

 

TEMA: LUKA MODRIĆ

Uvijek popularni Luka Modrić posebnu pozornost plijeni tijekom nastupa za Hrvatsku na svjetskim prvenstvima:

 

TEMA: ANDREJ KRAMARIĆ

Samim SP-om povećala se popularnost i Andreju Kramariću, posebice za utakmice protiv Kanade i Japana.

 

 

TEMA: IVAN PERIŠIĆ

Ne treba posebno ni napominjati, skok u popularnosti zabilježio je i naš golgeter Ivan Perišić:

 

 

TEMA: HRVATSKA NOGOMETNA REPREZENTACIJA

Očekivano, svakim prolaskom dalje raste i interes za našu reprezentaciju, kao i samu zemlju. 

 

 

Zanimljiv podatak krije se u zemljama gdje se, osim na “domaćem terenu”, Hrvatska nogometna reprezentacija najviše pretražuje - to su redom Haiti, Peru, Bolivija, Bangladeš, Katar i Belgija.


 

TEMA: GVARDIOL CURA

Istaknimo i povećan interes za ljubavni status našeg braniča. Naime, briljantni nastupi na SP-u povećali su i broj pretraga o djevojci Joška Gvardiola. Zanimljivo, googlanje je li Gvardiol zauzet najviše se događa u kasne noćne sate. 

Ne škodi sanjariti… :)

 

TEMA: BRAZILSKA VS. HRVATSKA REPREZENTACIJA

Za kraj, donosimo usporedbu pretraga brazilske i hrvatske reprezentacije:

 

Ne sumnjamo da će daljnjim prolaskom naše reprezentacije interes za njene igrače, ali i zemlju kao takvu samo rasti. Sretno Vatreni!

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM