Vaša kontakt osoba

Ana
ana@arbona-agency.com
099 774 50 84

Facebook New Pages Experience

Objavljeno 1.12.2022 08:00
Facebook New Pages Experience

Jeste li spremni za novi izgled Facebook stranica i funkcionalnosti koje donosi? Ako niste i ne znate o čemu se radi, imate sreće, jer ćemo vam na jednom mjestu objasniti što se točno mijenja i što to znači za vas i vašu stranicu.

 

Što je “New Pages Experience”? 

Radi se o osvježenom izgledu Facebook stranica koje će dobiti i neke nove funkcionalnosti, no također i ostati bez dijela postojećih. Ideja je da novo iskustvo Facebook stranica administratorima olakša upravljanje, snalaženje i navigiranje između stranica i osobnog profila, te pomogne postići zadane ciljeve. 

Novi izgled se sramežljivo počeo pojavljivati još krajem 2020. godine i to kao opcija za stranice profesionalaca i poznatih osoba, no sada je započela masovnija konverzija svih Facebook stranica, neovisno o kategoriji. Nitko neće ostati “pošteđen” pa je najbolje što bolje se pripremiti za nadolazeće promjene.

 

 

Što je novo?

Novi izgled stranica - prvo što ćete primjetiti je da se promijenila struktura stranice odnosno raspodjela sadržaja na stranici. Nije drastično, ali je primjetno. Iz Facebooka tvrde da je novi izgled “čišći i intuitivniji”, a je li to zaista tako s vremenom će pokazati korisnici i njihove interakcije sa novim stranicama.

 

Facebook lajkovi i pratitelji - na starom izgledu Facebook stranica istaknut je broj lajkova koliko ih stranica ima, dok na novom izgledu možete primjetiti i broj lajkova i pratitelja. Koja je razlika? Pa, prije kada je neki korisnik lajkao vašu stranicu, Facebook je zapravo zabilježio i da se tom korisniku “sviđa” vaša stranica (odnosno podršku vašem brendu, tvrtki), i automatski uključio praćenje vaših objava. Ukoliko korisnik više nije želio vidjeti vaše objave, mogao vas je prestati pratiti, ali nastaviti lajkati, odnosno zadržati deklarativnu podršku vašoj stranici.

Sa novim stranicama, lajkanje odlazi u povijest i ostaje samo praćenje. Sadašnji followeri prenijet će se i na nove stranice, a lajkovi će nestati, odnosno izgubit ćete sve one koji su vas samo lajkali ali ne i pratili.

 

Poseban news feed - isto kako svaki profil ima svoj news feed, odnosno pregled objava, sada će ga imati i svaka stranica. To je učinjeno kako bi se jasnije odvojio sadržaj koji pratite kao stranica te kako bi lakše mogli ostvariti interakciju kao svoj biznis.

 

Prebacivanje između stranica i profila - jedna od funkcionalnosti koja je razveselila mnoge je prebacivanje između stranice i osobnog profila. Taj proces sada je puno jasniji i jednostavniji. Kada posjetite Facebook stranicu kojom upravljate, pojavit će vam se opcija “switch now”. Klikom na tu opciju “zamijenit ćete” entitet kojim upravljate. Zamislite policajca koji dolazi na posao u svojem privatnom automobilu. “Switch now” trenutak je kada obuče uniformu i sjedne u službeno policijsko vozilo. 

Ovim poboljšanjem uvijek možete vidjeti i znati na koji način činite interakcije na Facebooku, pa bi se značajno trebao smanjiti broj zabuna poput odgovaranja na komentare ili poruke kao fizička osoba, a ne tvrtka. 

 

Pojednostavljene administratorske kontrole - nove stranice donose promjene i u backstageu. Nove kategorije prava upravljanjem stranicom također donekle pojednostavljuju stvari, a drugačiji su i dostupni statistički podaci te njihov prikaz.


Za kraj, skrećemo pozornost svima koji upravljaju nekom Facebook stranicom na opasnost od povratka na klasični izgled. Naime, nakon što vam se izvrši konverzija u New Page Experience, Facebook će vam ostaviti mogućnost povratka na klasični izgled. Ako se vratite, izgubit ćete sav sadržaj koji ste objavili tijekom korištenja New Page Experience-a, izgubit ćete statističke podatke stranice te će vam biti onemogućeni svi oglasi i promocije koje ste kreirali za vrijeme korištenja novog izgleda.

Promjena će zasigurno biti još, novo iskustvo Facebook stranica se i dalje redovito mijenja i unapređuje, no za sad se čini da će novo iskustvo zaista biti i bolje iskustvo.

  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM