Što su Info Labels i kako mogu unaprijediti Facebook oglase?

Objavljeno: 28.06.2022. | 4 minute čitanja

Ažuriranja Ads Managera događaju se redovito, ponekad čak i preko noći. Kako bi išla ukorak sa zahtjevima korisnika i oglašivača, platforma se stalno mora mijenjati i prilagođavati. Jedna od promjena je uvođenje Info Labels-a, koji bi mogli pridonijeti povećanju atraktivnosti oglasa, a time i poticanju dodatnih prometa. O čemu se točno radi i kako koristiti ovu funkciju, saznajte u nastavku. 
 

Info Labels ili “oznake s informacijama”

Info Labels su oznake s različitim informacijama koje se koriste kako bi se naglasili najzanimljiviji detalji vezani uz vaše poslovanje - poput broja lajkova na stranici ili opcije besplatne dostave. Ako se koriste na pravi način, ove oznake dodatnih informacija mogu učiniti ponudu atraktivnijom, a time dolazi i do veće vjerojatnosti da će potencijalni kupac kliknuti na oglas te izvršiti kupnju. Ono što je važno naglasiti je da su Info Labels dostupni samo u Traffic i Conversion kampanjama s linkom na web stranicu. 

Info Labels unutar Google Analytics-a

Koje Info Labels ćete koristiti naravno ovisi o tipu vašeg poslovanja. Tako možete izdvojiti, primjerice, Business Information koji automatski preuzimaj tekst iz ‘About’ odjeljka vaše Facebook stranice. To su informacije poput lokacije i radnog vremena objekta, cjenovnog ranga proizvoda ili usluga te datuma kad ste se pridružili Facebooku. Sami odabirete koje informacije ste voljni podijeliti s ciljanom publikom. 


Odabir informacija za diljenje s ciljanom publikom

Kolege u dobroj atmosferi
Dio Info Labels-a su i Social Cues. U ovu vrstu oznaka spadaju primjerice check-inovi na vašoj Facebook stranici, ocjene korisnika, broj lajkova i slični pokazatelji povezani s interakcijom s pratiteljima. Facebook u ovom slučaju preporučuje korištenje svih ili barem čim više Social Cuesa među ponuđenima. 

 

3 vrste prilagođenih oznaka s informacijama

Postoje 3 vrste prilagođenih oznaka s informacijama - besplatna dostava, pravila povrata (return policy) i opcije plaćanja. Na temelju vašeg odabira, navest ćete dodatne pojedinosti kao što su minimalna cijena narudžbe za besplatnu dostavu ili vremenski okvir u kojem je moguće izvršiti povrat kupljene robe. Ove informacije mogle bi imati najveći utjecaj na poticanje dodatnih kupnji, jer naglašavaju konkretne benefite koji se mogu ostvariti kupnjom u vašem webshopu. 



Prilagodba oznaka s informacijama
Prikaz prilagodbe oznaka s informacijama -

Ukratko, cijela priča može se sažeti u ovih nekoliko rečenica: 

  • Oznake s informacijama vizualno su istaknute stavke na oglasima koje sadrže važne pojedinosti o poslovanju (lokacija, radno vrijeme, cjenovni rang…), a uključuju i dodatnu opciju Social Cues, koja omogućuje isticanje informacija o interakciji s pratiteljima (broj lajkova, broj check-inova, broj Instagram pratitelja, osvrti kupaca…)
  • Prilagođene oznake informacija uključuju mogućnost dodavanja informacije o besplatnoj dostavi, pravilima povrata ili načinima plaćanja u oglas. 

Sada kada smo objasnili o čemu se točno radi i koje su sve mogućnosti ove nove opcije, pogledajmo kako se Info Labels dodaju u Facebook oglase. 
 


Upute za kreiranje oglasa s oznakama s informacijama

Prije nego što počnete, sjetite se da su oznake s informacijama dostupne samo za Traffic i Conversion oglasne kampanje s linkom na website. 
 
  1. Otvorite Ads Manager.
  2. Kliknite +Create.
  3. Odaberite Traffic ili Conversion kao cilj, a zatim kliknite Next.
  4. Odredite budžet, vrijeme trajanja objave, publiku i položaje. Kliknite Next.
  5. Odaberite Single Image ili Video format oglasa.
  6. U Ad Creative odjeljku ubacite fotografiju ili video, primarni tekst, naslov, opis i URL web-mjesta.
  7. Kliknite Turn on Info Labels.
  8. Odaberite oznake s informacijama koje su najrelevantnije za vašu tvrtku. Ovisno o vašem odabiru, možda ćete morati navesti dodatne pojedinosti.
  9. Pregledajte automatske oznake informacija koje Facebook odabire na temelju podataka o vašoj tvrtki. Možete isključiti neke od ovih odabira, ali preporučuje se da ih zadržite.
  10. Kliknite Done.
  11. Kliknite Publish da biste dovršili kreiranje oglasa.


Iako se ne radi o ogromnoj promjeni u načinu funkcioniranja Facebook oglašavanja, vjerujemo kako bi Info Labels mogle pridonijeti kvalitetnijoj komunikaciji i boljem isticanju atraktivnih dijelova ponude, što bi moglo pridonijeti i boljem ROI-u. Slobodno nas kontaktirajte za personalizirani savjet o korištenju Info Lables-a i povećanju učinkovitosti vaših kampanja na društvenim mrežama. 
 

 

 

Podijeli na:
Elena Majer