Instagram oglašavanje

Osvježite Instagram kampanju i dosegnite novi nivo uspjeha

Zatraži ponudu Pogledajte cijene

Prednosti Instagram oglašavanje

Instagram oglašavanje igra ključnu ulogu u današnjem digitalnom marketingu. S više od milijarde aktivnih korisnika mjesečno, omogućuje vam dosegnuti široku publiku. Preciznim ciljanjem, kreativnim sadržajem i praćenjem rezultata možete ostvariti visoku konverziju. Iskoristite Instagram za postizanje vidljivosti, povećanje prometa i rast poslovanja. Naša agencija vam pomaže iskoristiti puni potencijal ove platforme kako biste postigli izvanredne rezultate i ostvarili uspjeh u digitalnom svijetu.

Prednosti Instagram Oglašavanja:
  • Vizualna privlačnost: Kreativne slike i videozapisi privlače pažnju korisnika.
  • Ciljana publika: Precizno ciljanje omogućava dosezanje pravih korisnika.
  • Angažman: Interakcija s publikom povećava svijest o brendu.
  • Praćenje učinkovitosti: Alati za analitiku pomažu optimizaciji kampanja.

Iskoristite ove prednosti kako biste ostvarili konkretne rezultate u vašem Instagram oglašavanju!

Cijene Instagram oglašavanja

Instagram:
Cijena 290,00 EUR + 10 % mjesečnog budžeta za oglašavanje + PDV

Cijena 370,00 EUR + 10% mjesečnog budžeta za oglašavanje + PDV - za webshop kampanje

*Izrada kampanje je besplatna.

Koraci i što uključuje Instagram oglašavanje

  • Pronalazak ključnih riječi
  • Izrada oglasa, ključnih riječi i ostalih značajki
  • Postavljanje i spajanje Google Analyticsa
  • Besplatna izrada jednog seta bannera u više dimenzija
  • Kreiranje lista za remarketing
  • Dodavanje negativnih ključnih riječi
  • Optimizacija bidova
  • Promjena bannera u kampanjama
  • Praćenje potrošnje budžeta
  • Dodavanje / promjena ekstenzija oglasa
  • Pokretanje akcije - dodavanje nove grupe i bannera
  • Google analytics provjera
  • Prijedlozi za klijenta
  • Izvještavanje o rezultatima
  • Komunikacija i sastanci

Rezultati usluga

GONET.TV
U prvom mjesecu penetracije na tržište postignuto je više od 1800 registracija putem Google Ads kampanja te više od 3600 putem Facebook Ads kampanja. Od početka provođenja kampanja do kraja 2021. godine povećan je broj pretplatnika za 320%, što je dvostruko više u odnosu na inicijalni cilj.

Još jedna važna metrika je i postotak korisnika iz probnog razdoblja koji su nastavili koristiti uslugu, konkretno njih 73%.

Podatke smo pratili putem Google Analytics sustava, pri čemu smo ih redovito evaluirali kako bi konstantno prilagođavali kampanje i postizali isti ili bolji učinak.

Ova suradnja ostvarila je sjajne rezultate, što potvrđuje i MIXX nagrada za finaliste koju smo osvojili u kategoriji “Direct Response and Lead Generation kampanje”.
Replay
Promatrajući rezultate prije i nakon početka suradnje (6. mjesec 2016.) do danas i to u usporedbi s postavljenim ciljevima, možemo zaključiti da je Revertova kampanja na društvenim mrežama iznimno uspješna. Broj posjetitelja webshopa porastao je za 59.25%, a broj novih posjetitelja čak 57.70%.
  • Prosječno 1,768,357 impresija social oglasa (Facebook, Instagram) mjesečno
  • Povećan je broj novih posjetitelja webshopa za 57.70%
  • Broj novih posjetitelja koji na web shop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas iznosi 19.75%
  • Korisnici koji na webshop dolaze putem social kanala (Facebook, Instagram) danas čine 28.45% cjelokupnog web prometa
  • Bounce rate je smanjen za 15.75%
  • Korisnici posjećuju više stranica po posjeti webshopa, čak 20.80%

Izdvojeni blogovi

Certifikati i priznanja

  • Certifikat Google partner
  • Certifikat Analytics qualified individual
  • Certifikat Adwords qualified professional
  • Google tag partner
  • Google Analytics Certified
  • Google All stars
  • Google Certified Partner
  • Facebook Marketing
  • Facebook Media Planning
  • Mailchimp
  • 500 Technology Fast
Elena Majer