Unaprijedite vaše poslovanje Viber promotivnim porukama!

Objavljeno: 06.02.2020. | 3 minute čitanja

Viber je proveo istraživanje među Hrvatima. U anketi je sudjelovalo više od 13.000 njihovih korisnika i pokazalo se kako je slanje tekstualnih poruka omiljeni način komunikacije s uskim krugom prijatelja. 

Podsjetimo, Viber je besplatna komunikacijska platforma koja vas putem interneta povezuje s bilo kim u svijetu. 

Viber je svoje mjesto pronašao na pametnim telefonima Hrvata svih dobnih skupina. Ipak Viber najviše koriste oni iz skupine 24 - 44 godina. Ne čudi njihova privrženost ovom modernom, sigurnom i osobnom obliku komunikacije. Naviknuti su dobiti informacije odmah pa za komuniciranje radije koriste osobnije i modernije kanale. Na akcije reagiraju brzo i žele brend koji ih može pratiti u stopu. 

Već sada možete pogoditi, mislimo da Viber može pomoći gotovo svakom brendu. Nekim našim partnerima je već donio rezultate kojima su jako zadovoljni!  

Prije svega, što su Viber promo poruke?

Viber promo poruke su visoko personaliziran, moderan oblik marketinške komunikacije. 

Viber je jednostavna intuitivna aplikacija kojoj korisnici vjeruju. Istraživanje provedeno nad 13,000 Viber korisnika u Hrvatskoj pokazuje kako je baš sigurnost ključni razlog zašto biraju Viber kao messaging aplikaciju. Hrvati vole i napredne opcije upravljanja Viber porukama, sve je u skladu s GDPR-om, a cijela aplikacija odnedavno radi puno brže. 

Viber promo poruka može sadržavati:
 
  • logo tvrtke + naziv
  • tekst (do 1000 znakova)
  • vizual
  • CTA gumb (npr. Saznaj više ili Kupi odmah)

Super je što Viber promotivne poruke otvara gotovo 99% ciljane skupine. Zamislite samo koliko je učinkovita promotivna poruka koja će stići do vaše publike, pritom ne trošeći budžet na klijente i korisnike koje vaša usluga ne zanima!

Viber promotivne poruke drže korisnike aktivnima



Viber i slične aplikacije, drastično su promijenile način na koji komuniciramo s obitelji, prijateljima i manje-više svima. Poruka poslana putem Vibera je besplatna, aplikacija se besplatno preuzima, a razgovori su zaštićeni dvostrukom enkripcijom. 

Viber je dinamična aplikacija. Korisnici Viber prosječno dnevno pokrenu 12 puta, šalju više od 20 poruka dnevno, a koriste ga više od 30 min dnevno. 

Korisnici danas žele s brendovima komunicirati tamo gdje se nalaze. Rijetko tko danas preferira oglašavanje svisoka. Korisnici žele Viber promo poruke. 

Viber promotivne poruke generiraju leadove

Generiranje leadova

Da bi slali Viber promo poruke, morate imati tel. broj korisnika, a korisnik treba imati aplikaciju instaliranu na svom pametnom telefonu. 

Jednom kada korisnik dobije Viber poruku, samo jedan klik ga dijeli od dolaska na vaš web. Što još poželjeti od marketinškog kanala? 

Viber je izravan i prilagodljiv komunikacijski kanal koji (već zainteresiranog!) korisnika dovodi na vaš web samo jednim klikom.

Viber promotivne poruke su multifunkcionalne

Multifunkcionalne Viber promotivne poruke

Viber promo poruke su idealan način za direktnu komunikacije s korisnicima, ravno sa zaslona na njihovom dlanu. 

Viber promo poruke omogućuju korištenje svih onih interaktivnih stvari bez kojih se komunikacija danas ne može zamisliti. U vašu promo poruku dodajte logo, fotografije, emotikone, CTA gumbe i mnogo više.

Opcije za personalizaciju su brojne, a vizuali i ton komunikacije mogu se u potpunosti prilagoditi vašem brendu i pojedinoj kampanji.

Viber promotivne poruke najčešće se koriste za:
 
  • rješenje napuštene košarice kod webshop kupovine
  • booking
  • slanje potvrda (o sudjelovanju, nagradnoj igri, o dostavi)
  • promociju novih ponuda i proizvoda
  • najavu popusta
  • slanje obavijesti o povratu
  • funkcionalnosti loyalty programa

Osim toga, možete ih koristiti za traženje zaposlenika, povećanje svijesti o brendu i slično.
Viber promo poruke
Podijeli na:
Elena Majer