Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 50 84

Koji su mogući načini ciljanja kroz Facebook?

Ako kreirate novu publiku tada u "Audience" sekciji možete pronaći nekoliko vrsta targetiranja:
 
  • Custom Audience (Prilagodba publike) - targetirana publika za koju već imate prikupljene informacije putem Facebooka - Facebook pixela, Facebook SDK, Facebook engagementa.
-  Podset Custom Audience je Lookalike Audience - targetirana publika kreirana iz izvora (pronalazi korisnike na Facebooku koji su najsličniji publici iz izvora). 
  • Lokacija - targetiranje oglasa prema lokaciji korisnika (država, grad, regija, poštanski broj).
  • Dob - targetiranje oglasa prema dobi korisnika.    
  • Spol - targetiranje oglasa prema spolu korisnika.    
  • Jezik - targetiranje oglasa prema jeziku kojim korisnici govore.
  • Detaljno targetiranje - uključuje/isključuju korisnike u publici na temelju demografije, interesa i/ili ponašanja.    
  • Connections (Povezanost)- uključuje/isključuju korisnike u publici temeljem povezanosti sa stranicom, aplikacijom ili eventom.
Nabrojene opcije targetiranja mogu se kombinirati, što znači da odjednom možete koristiti više načina targetiranja, ovisno o vašim potrebama.

Ako koristite već spremljenu publiku za novi set oglasa, jednostavno kliknete na Use Saved Audience (upotrijebi spremljenu publiku).
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM