Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Koliko košta jedan lajk na Facebooku?

Koliko košta lajk na Facebooku? Ovo pitanje vrlo je često među oglašivačima koji razmišljaju o korištenju Facebooka u promotivne svrhe. Cijena lajka na Facebooku određena je u Facebook Advert Aukciji. Prvenstveno, oglašivač odlučuje koliko želi potrošiti na određeni oglas. Ova odluka dio je čimbenika koji se uzimaju u obzir u Facebook Advert Aukciji. Ostali faktori bitni za aukciju, a koji utječu na konačnu cijenu lajka su:
 
  • targetirana publika         
  • kvaliteta oglasa
  • vrijeme u godini    
  • važnost CPA i ROI-a   

Naravno, osim navedenih, u obzir se uzimaju i mnogi drugi faktori, a kao što je već spomenuto, cijena lajka ovisiti će i o targetiranoj publici, što znači da npr. cijena varira drugačije u svakoj državi, svakoj dobnoj skupini itd. Ukoliko si oglašivač postavi određeni budžet za svoj oglas, utoliko će imati kontrolu nad troškovima, što znači da neće potrošiti više negoli je predviđeno. No, preciziniji trošak/cijenu po lajku dobiti će tek nakon završetka kampanje, kada će biti moguće vidjeti koliko košta lajk, a čija cijena je bila određena Facebook aukcijom.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM