Koliko košta lajk na Facebooku? Ovo pitanje vrlo je često među oglašivačima koji razmišljaju o korištenju Facebooka u promotivne svrhe. Cijena lajka na Facebooku određena je u Facebook Advert Aukciji. Prvenstveno, oglašivač odlučuje koliko želi potrošiti na određeni oglas. Ova odluka dio je čimbenika koji se uzimaju u obzir u Facebook Advert Aukciji. Ostali faktori bitni za aukciju, a koji utječu na konačnu cijenu lajka su:
targetirana publika
kvaliteta oglasa
vrijeme u godini
važnost CPA i ROI-a
Naravno, osim navedenih, u obzir se uzimaju i mnogi drugi faktori, a kao što je već spomenuto, cijena lajka ovisiti će i o targetiranoj publici, što znači da npr. cijena varira drugačije u svakoj državi, svakoj dobnoj skupini itd. Ukoliko si oglašivač postavi određeni budžet za svoj oglas, utoliko će imati kontrolu nad troškovima, što znači da neće potrošiti više negoli je predviđeno. No, preciziniji trošak/cijenu po lajku dobiti će tek nakon završetka kampanje, kada će biti moguće vidjeti koliko košta lajk, a čija cijena je bila određena Facebook aukcijom.
Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.