Vaša kontakt osoba

Ana Gavrić
ana@arbona.info
+385 99 774 5084

Što su to predlošci za Google Data Studio?

Data Studio nudi veliki broj predloška za izradu izvještaja koji se nalaze u popisu izvješća koja su podijeljena s vama, a možete ih pronaći na “Reports” početnoj stranici. Postoji nekoliko predloška, a najvažniji su:
 
  • The Welcome Report - kreiran je s ciljem da Vas nauči kako da koristite Data Studio,
  • Report templates - nalaze se na vrhu stranice “Reports” i oni se najčešće koriste.

Kako koristiti predloške?

Proces korištenja je veoma jednostavan i uz samo nekoliko koraka možete kreirati svoj izvještaj pomoću Data Studio predloška. Za izradu izvještaja prema predlošku slijedite ove upute:

1. Napravite kopiju - idite na izbornik “File” i kliknite na “Make a copy of the report”. Ukoliko nikada niste koristili Data Studio, prihvatite uvjete i odredbe te ponovite postupak.

2. “Do Not Request Access” - kliknite “Maybe Later” kada vas Data Studio upozori da vaši izvori podataka nisu povezani. Ako slučajno kliknete na “Resolve”, nemojte kliknuti na “Request access”, nego umjesto toga kliknite na “Done”.

3. Switch Edit Toggle On - provjerite je li “Edit” uključen. Kliknite na link teksta kako bi Vam se prikazale trenutne postavke stranice. Podaci GA Demo računa pojaviti će se kao izvor podatak“Unknown”.

Untitled design_Fotor.png
4. Odaberite izvor podataka - za prikaz popisa dostupnih izvora podataka, kliknite na malu strelicu s desne strane i otvorit će Vam se prozor s desne strane.

Untitled design-2_Fotor.png
5. Kreirajte novi izvor podataka - ako još niste kreirali ni jedan izvor podataka, tada možete vidjeti samo uzorke podataka koji se nalaze pod “Available Data Sources” - u tom slučaju, niže na stranici kliknite na “Create New Data Source” kako bi dodali svoje podatke na listu.

Untitled design-3_Fotor.png
6. Odaberite Google Analytics View - odaberite Google Analytics priključak i odobrite pristup. Nakon toga preostaje Vam da odaberete željeni Google Analytics račun, entitet i pogled za svaki stupac.
Screenshot at sij 31 13-08-11.png
7. Spojite svoje Google Analytics podatke - dodajte naziv svom izvoru podataka (u gornjem lijevom kutu) ili neka ostane zadano ime. Zatim, kliknite na plavi gumb “Connect” u gornjem desnom kutu.

8. Dodajte izvor podataka za izvješća - Data Studio prikazuje tablicu svih područja koja su dostupna u vašim podacima. Možete ih preimenovati, promijeniti vrstu i stvoriti nova proračunska polja, ali za sada, jednostavno kliknite “Add to Report” i potvrdite. Budući da će se ovaj korak raditi pod “Report Settings”, upravo ste stvorili zadani izvor podataka za cijelo izvješće. Naravno, možete promijeniti izvor podataka na bilo kojoj stranici (ili na bilo kojem grafikonu), ali ako ne odredite promjenu, onda se zadani izvor podataka koristi za svaki novi element koji dodate u izvještaj.

Screenshot at sij 31 13-16-56.png

9. Provjerite konverzijske podatke - ako nemate niti jedan cilj postavljen, otiđite u Google Analytics, postavite ciljeve i uvezite ih u Data Studio.

10. Prilagodba za Vašu organizaciju - zamijenite sliku u gornjem lijevom kutu s logotipom vaše tvrtke, odaberite boje koje odgovaraju vašem brendu, dodajte nove stranice ili odaberite specifične izvještaje za odjele vaše organizacije.

11. Prijavite Filter Combos - demo verzija sadrži 7 različitih filtera koje možete koristiti zasebno ili kombinirati. Odaberite jednu ili više opcija u svakom filteru i gledajte kako se vaše tablice ažuriraju.

Untitled design-4_Fotor.png

Poprilično jednostavno, zar ne? Preporučamo da kreiranje izvještaja s predlošcima Data Studia započnete s “The Welcome report” kako bi na što jednostavniji način savladali sve korake. U sljedećem postu ćemo objasniti 6 tehnika pomoću kojih se mogu iskoristiti napredne funkcije Google Data Studia.
  • Google Partner
  • Google Street View
  • Google Marketing Platform Certificate
  • Analytics certified partner
  • AdWords qualified individual
  • Analytics qualified individual
  • AdWords qualified professional
  • Google All Stars winners
  • Bing ads Accredited professional
  • MailChimp experts
  • Hura
  • GTM