Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne riječi?
Ključne riječi, odnosno brendirane ključne riječi su jedna riječ ili fraza kojom želimo da nas netko kada postavi određeni upit i pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postavljeni upit.
Može se reći da su ključne riječi veza koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećat ćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima tražilice.
Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korištenja ključnih riječi u SEO optimizaciji:
Postoji nekoliko akcija koje će rezultirati prikazivanjem naslovnice weba na visokoj poziciji organskog rezultata za brend ključnu riječ, a to su:
Može se reći da su ključne riječi veza koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećat ćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima tražilice.
Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korištenja ključnih riječi u SEO optimizaciji:
- naslovnim oznakama,
- meta opisima,
- URL-ovima,
- H naslovima,
- ALT tagovima,
- samom sadržaju na web stranici.
Postoji nekoliko akcija koje će rezultirati prikazivanjem naslovnice weba na visokoj poziciji organskog rezultata za brend ključnu riječ, a to su:
- brendirani linkovi sa snažnih stranica
- PR kampanja koja uključuje backlink s poznatih news-portala na naslovnicu
- profili na poslovnim web direktorijima
- Google My Business profil
- službeni profili na najpoznatijim društvenim mrežama.
Blog meni
Optimizacija za tražilice - zadnji postovi