Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Kako do visoke pozicije SERP-a za brendirane ključne riječi?

Ključne riječi, odnosno brendirane ključne riječi su jedna riječ ili fraza kojom želimo da nas netko kada postavi određeni upit i pronađe u rezultatima pretraživanja, pogotovo u slučajevima kada se na našoj stranici nalazi upravo odgovor na postavljeni upit.

Može se reći da su ključne riječi veza koja povezuje korisnika i sadržaj i uz njihovu pomoć povećat ćete broj prikazivanja svoje stranice u rezultatima tražilice.

Ono što je važno svakako je istaknuti važnost korištenja ključnih riječi u SEO optimizaciji:
    
  • naslovnim oznakama,
  • 
  • meta opisima,
  • 
  • URL-ovima,
  • 
  • H naslovima,
  • 
  • ALT tagovima,
  • 
  • samom sadržaju na web stranici.
Dakle, ako naslovnica vašeg weba nije među prvim rezultatima pretraživanja za brend ključnu riječ, postoji mogućnost da Google neku drugu stranicu smatra relevantnijom za isti upit i da ne koristite ključne riječi na gore spomenutim mjestima.

Postoji nekoliko akcija koje će rezultirati prikazivanjem naslovnice weba na visokoj poziciji organskog rezultata za brend ključnu riječ, a to su:
    
  • brendirani linkovi sa snažnih stranica
  • 
  • PR kampanja koja uključuje backlink s poznatih news-portala na naslovnicu
  • 
  • profili na poslovnim web direktorijima
  • 
  • Google My Business profil
  • 
  • službeni profili na najpoznatijim društvenim mrežama.
Nakon što napravite potrebne korake, pričekajte. Potrebno je neko vrijeme kako bi Google-ov algoritam prepoznao vašu stranicu i ključne riječi te je pokazao na visokoj poziciji SERP-a za brend upit.
Elena Majer