AdWords remarketing

Objavljeno: 03.10.2014. | 2 minute čitanja

AdWords remarketing oglašivačima može pomoći u dosezanju korisnika koji su već ranije posjetili neku Web lokaciju i prikazivati im prilagođene oglase ovisno o njihovim interesima koji su zabilježeni boravkom na određenim Web lokacijama.


Kako funkcionira AdWords remarketing?


Kako bi mogli upotrebljavati remarketing prvo morate dobiti isječak koda od Google AdWordsa koji trebate postaviti na svoju Web stranicu.

Kad korisnici u svrhu kupnje pretražuju putem tražilice neki proizvod ili uslugu često nije dovoljan jedan posjet Web stranici kako bi se uvjerili da je baš to ono što su tražili. Remarketing oglašivačima daje novu priliku da s prilagođenim oglasima ponovno vrate korisnika na Web stranicu i tako ga pokušaju uvjeriti u kupnju. Kad korisnici pregledavaju Web lokacije s proizvodima ili uslugama koje žele Google pomoću „kolačića“ (engl. cookies) pohranjuje broj u preglednike kako bi zabilježio i zapamtio njihov posjet. Tim korisnicima se mogu prikazivati prilagođeni oglasi ovisno o tome koju su web stranicu posjetili. Oglasi AdWords remarketinga korisnicima se prikazuju dok oni pregledavaju druge Web lokacije.


Prednosti AdWords remarketinga


Neovisno o cilju kampanje remarketing uvijek može biti koristan oglašivačima. Glavni razlog zašto bi oglašivači trebali koristiti remarketing je ponovno dosezanje korisnika nakon što su oni već boravili na Vašoj Web stranici. Popisi za remarketing mogu se prilagoditi prema korisnicima. Na primjer, možete izraditi popis za one korisnike koji su bili na stranici /shop no nisu izvršili kupnju, ili pak možete napraviti popis s korisnicima koji su pregledavali Vaš najpopularniji proizvod. AdWords remarketingom mogu se dosezati svi korisnici koji upotrebljavaju Google za pretraživanje i pregledavanje Web lokacija. Kampanje za remarketing mogu se izraditi sa strategijom automatskog licitiranja koje funkcionira tako da u stvarnom vremenu izračunava optimalnu licitaciju za korisnika koji vidi oglas te tako oglašivačima nudi mogućnost da pobjede na dražbi oglasa uz najmanju moguću cijenu po kliku. Još jedna prednost AdWords remarketinga je jednostavnost izrade oglasa. Možete izraditi više tekstualnih, slikovnih ili videooglasa uz pomoć galerije oglasa. Isto tako, možete uvidom u svoje kampanje provjeravati gdje i koliko se oglasi prikazuju te koju cijenu plaćate za iste.

Elena Majer