Zašto Google Analytics?
Google Analytics je alat za praćenje posjeta na vašoj web stranici. Međutim, može biti mnogo više. Ako se iskoristi njegov potencijal u potpunosti, može biti bitan dio vaše online strategije.
Naučite kako otkriti putanju kojom je posjetitelj došao do vaše stranice, koliko se zadržao, koji sadržaj je pregledavao, iz koje je države ili mjesta. Naučite kako uz pomoć Google Analyticsa pratiti učinke raznih marketing kampanja te vrlo jednostavno mjeriti njihove performanse. Sve je zapisano, samo treba znati čitati.
Što ćete naučiti?
- Osnove korištenja alata
- Implementacija na web
- Struktura Google Analytics računa
- Real time
- Audience
- Acquisition
- Behavior
- Conversions
- Atribucija
Što ćete dobiti?
- Konkretna znanja s naglaskom na praksi
- Stručne predavače sa značajnim radnim iskustvom
- Mogućnost konzultacija s predavačem
- Certifikat (ako položite i sve ostale module)
- Odlično iskustvo
Organizacija
Modul Google Analytics traje 3 dana. Sastoji se od 3 predavanja po dva sata. Online predavanja se održavaju od ponedjeljka do srijede s početkom u 15.00 sati.
Kome je namijenjen modul?
- Voditeljima marketing odjela u tvrtkama
- Svima koji žele pratiti rezultate svojih digitalnih marketinških kampanja
- Vlasnicima web stranica koji žele naučiti više o svojim posjetiteljima
- Zaposlenicima u sektoru marketinga
- Svima koji žele prikazivati oglase posjetiteljima svojih web stranica
- Poduzetnicima koji žele osnažiti odnos sa svojim kupcima/korisnicima
- Obrtnicima koji žele biti posebniji i uspješniji
- Studentima s interesom za digitalni marketing
Struktura i tema
Uvest ćemo te u svijet podataka i upoznati s Google Analytics alatom. Naučit ćeš kako ga implementirati na web i kako izgleda struktura Analytics računa. Saznat ćeš sve o različitim vrstama Google Analytics izvještaja i kada su korisni te kako atribucija pomaže marketinškim stručnjacima da odrede koliko je pojedini kanal pridonio prodaji i konverzijama.
Predavač
Hrvoje Galić
Key account manager u Arboni, voditelj Google Analytics i SEO odjela. Iz područja informatike ima diplomu magistra i iskustvo razvoja web aplikacija, a danas može reći kako je radio na 100+ projekata u digitalnom marketingu.
Fokus njegovih interesa su područja Google Analytics i SEO optimizacija. Iskusan je u području analize podataka, UX i CRO. Certificiran za Google Analytics i Google Ads. Višegodišnje iskustvo u definiranju i implementaciji i mjerenju uspješnosti strategija digitalnog marketinga.