Bili smo panelisti na Adria hotel forumu 2014

Adria forum je jedna od vodećih konferencija u regiji koja okuplja hotelsku industriju i stručnjake koji je prate. Sudjelovao sam kao panelist na temu Sales – online and offline zajedno s Leo Urlićem iz Maistre i Nuno César de Sá iz Rudding Park-a. Raspravljali smo o osnovnim preduvjetima za uspješnu online i offline prodaju te kako maksimizirati mogućnost da potencijalni gost rezervira baš naš hotel.

Objavljeno: 06.03.2014. | 1 minute čitanja

Adria forum je jedna od vodećih konferencija u regiji koja okuplja hotelsku industriju i stručnjake koji je prate. Sudjelovao sam kao panelist na temu Sales – online and offline zajedno s Leo Urlićem iz Maistre i Nuno César de Sá iz Rudding Park-a. Raspravljali smo o osnovnim preduvjetima za uspješnu online i offline prodaju te kako maksimizirati mogućnost da potencijalni gost rezervira baš naš hotel.

U prvom dijelu panela Nuno César de Sá održao je odličnu prezentaciju kako je posložio online i offline prodaju u svom hotelu koji je proglašen četvrtim najboljim u svijetu prema TripAdvisoru. Po njegovim riječima jedan od ključnih elemenata hotelske prodaje je dobar ugled na portalima gdje korisnici ostavljaju svoje komentare. Kako korisnik pogleda prosječno 21 Web stranicu prije svog bookinga često je jedno od važnijih Web mjesta baš to na kojem čita iskustva drugih turista.

Složili smo se da sve kreće od kvalitetne uspostave sustava mjerenja uspješnosti online oglašavanja i praćenja učinaka kampanja. Došli smo do zaključka da je najveći izazov izrade Web stranice za hotelsku kuću napraviti je jednostavnom i preglednom te sličnom većini Web stranica na koje su korisnici navikli, a opet da nam pruža doživljaj i budi osjećaje kako bi rezervirali smještaj baš direktno na Web stranici hotela. Složili smo se da su Web stranice poput booking.com-a jako dobre za privlačenje novih turista, ali da obavezno moramo raditi AdWords kampanje kojima ćemo zaštiti naš brend i tako izbjegnuti gubljenje većine potencijalno direktnih rezervacija. Najveći izazov je spajanje online-a i offline-a kako bi si međusobno pomagali u poboljšanjima rezultata prodaje.
Podijeli na:
Elena Majer