Hespo.hr (Hilding Anders d.o.o.)
Trajanje suradnje: 1 godina
Tip suradnje: SEO optimizacija
Izazov
Hespo.hr je dio Hilding Anders grupacije, jedne od najuspješnijih tvrtki u regiji kada je riječ o proizvodnji i prodaji madraca i kreveta. Grupacija je u proteklim godinama ostvarila značajan rast na nova tržišta, a paralelno s tim javila se i potreba za jačim fokusom na optimizaciju web stranica.
Kako bi dodatno unaprijedili organsku vidljivost, odlučili su angažirati Arbonu kao partnera za SEO optimizaciju. Naša je uloga bila osigurati dugoročnu strategiju SEO optimizacije koja će povećati online vidljivost, generirati veći promet i poboljšati prodajne rezultate putem webshopa hespo.hr.
Rješenje: SEO optimizacija
Kako bismo unaprijedili performanse web stranice i riješili tehničke izazove na istoj, proveli smo sveobuhvatan plan SEO optimizacije koji između ostalog uključuje:
- Analizu ključnih riječi
- Tehničku SEO optimizaciju
- Ispravke na web stranici (interni linkovi, canonical tagovi, 404 redirekcije)
- Optimizaciju sadržaja i proizvoda
- Postavljanje smjernica za budući razvoj (sadržaj, struktura, filteri)
Cilj ovakvog pristupa bio je stvoriti čvrste temelje za daljnji rast organskog prometa te osigurati da webshop bude potpuno usklađen s najboljim SEO praksama. Naglasak smo stavili na poboljšanje korisničkog iskustva, ubrzanje web stranice i jasnu strukturu kategorija i proizvoda kako bi tražilice i korisnici lakše pronašli relevantne informacije.
Rezultati
Nakon implementacije i provedbe SEO strategije na webshopu hespo.hr, u prvom kvartalu 2025. godine zabilježili smo značajan porast u ključnim metrikama u odnosu na isto razdoblje prethodne godine:
- Ukupni broj sesija iz organskog prometa porastao je za 28,7%
- Ukupan prihod iz organskog prometa povećan je za 47,61%
Ovi rezultati potvrđuju da su provedene tehničke optimizacije, poboljšanja strukture i sadržaja te kontinuirano praćenje performansi doveli do stabilnog rasta vidljivosti i prihoda.
Izjava klijenta
"Zadovoljni smo s uslugama koje nam je pružila Arbona. Od početka suradnje pokazali su angažiranost i stručnost, što nam je pomoglo da SEO optimizacijom naših web stranica dođemo do značajnog rasta prihoda kroz organski promet na webshopu"
Mislav Sraka, e-Commerce specialist, Hespo
Zaključak
Projekt SEO optimizacije za hespo.hr pokazao je koliko strateški pristup i dosljedna provedba mogu donijeti mjerljive rezultate u relativno kratkom roku. Već nakon 6 mjeseci ostvarili smo rast organskog prihoda od gotovo 50%, a pritom smo postavili čvrste temelje za dugoročni rast vidljivosti i prodaje.