Digitalna tržnica Rijeka

Objavljeno: 26.05.2017. | 1 minute čitanja

Google i Arbona vas pozivaju na event Digitalna tržnica koji će se održati u Botelu Marina u Rijeci!

Smartphone revolucija, pozicioniranje brenda u digitalnom svijetu i nikad zahtjevniji korisnici i kupci jedna su od središnjih tema današnjeg digitalnog marketinga. Stoga je definiranje digitalne strategije i mjerenje njenog uspjeha ključan element suvremenog poslovanja.


Digitalna tržnica je pravo mjesto da se poslovanju da novi vjetar u leđa, pri ćemu će se pristupiti definiranju personalizirane digitalne strategije.

Stoga nam je zadovoljstvo pozvati sve zainteresirane na Arbona događaj "Digitalna tržnica" koji će pomoći tijekom prvih koraka u online oglašavanju. S fokusom na Google AdWords, predstaviti će se sve početne i napredne mogućnosti oglašavanja, uspješne primjere iz Hrvatske, ali i ono najvažnije, definirati će se digitalni ciljevi.

Događaju će prisustvovati i stručnjaci iz Googlea za online oglašavanje, a prisutne očekuju i besplatne konzultacije nakon događaja.

Pogledajte kako je bilo na Digitalnoj tržnici u Zagrebu koju smo organizirali početkom 3. mjeseca te na Digitalnoj tržnici u Varaždinu koja se održala početkom 5. mjeseca.

 

PROGRAM DOGAĐAJA


Customer journey - Google stručnjak
Radionica: 5 koraka u stvaranju digitalne strategije - Arbona tim
Studija slučaja - Arbona tim
Mobile Transformation - Google stručnjak 
 

Gdje?
Botel Marina,
Riva 1, Rijeka Botel (brod), 
51 000, Rijeka
Kad?
Utorak, 13.06.,
10 - 14 sati
 
 
 

PRIJAVI SE KLIKOM NA OVAJ LINK!





* Prijaviti se mogu kompanije koje na svojoj domeni trenutno ne koriste Google Adwords usluge, a mogu se prijaviti do dvije osobe iz tvrtke - CEO i/ili Marketing menadžer.  Ovaj događaj je besplatan, a broj mjesta je ograničen i popuniti će se po redoslijedu registracije.


U slučaju pitanja, slobodno nam se obratite na andrej.tonkovic@arbona.hr

Vidimo se,
Arbona 

Podijeli na:
Elena Majer