FMCG Marketing Summit i Arbonina uspješna priča o HiPP kampanji

Objavljeno: 26.04.2018. | 5 minute čitanja

Prije nekoliko dana, točnije 19.4.2018., održao se još jedan u nizu FMCG marketing summita u Zagrebu.

Ovog je puta na FMCG (Fast-moving consumer goods) marketing summitu, kao što su i sami organizatori najavili, bio pravi tsunami.

Predstavljeni su najnoviji trendovi u FMCG industriji, otkrivene su istine i predrasude o hrvatskom kupcu, otkriveni su odgovori kako hrvatske proizvode plasirati na svjetsko tržište te je definirana pozicija Hrvatske u odnosu na svjetsku trgovinu.

S obzirom na to da je u fokusu samog summita bila što bolja komunikacija branda s ciljem poboljšanja dosega kupca i povrata investicije (ROI), jedan od gost predavača je ponovno bio naš Andrej Tonković :)

Andrej na FMCG konferenciji
Nema što! Andrej svako malo putuje Lijepom Našom dijeleći naša iskustva, strategije i uspjehe. Ovog puta predstavio je jednu od Arboninih najuspješnijih digitalnih priča. Riječ je o HiPP-u i njihovom uspjehu na hrvatskom tržištu.

Kako je krenula HiPP-ova uspješna digitalna priča?

HiPP je moderna tvrtka koja prati trendove u prehrambenoj industriji te na europskom i svjetskom tržištu zauzima značajno mjesto u proizvodnji dječje hrane. Prioritet HiPP-a leži na proizvodnji organskih kašica, što ne čudi jer danas sveukupna kvaliteta proizvoda najviše ovisi o organskoj proizvodnji i kvaliteti.

Hipp početna stranica



Kada nam se HiPP javio, glavni marketinški cilj bio je povećati broj članova HiPP Baby cluba koji nudi brojne pogodnosti:
  • Korisne informacije o prehrani i njezi kože
  • Savjete za sve uzraste
  • Besplatne uzorke prilagođene dobi djeteta.
S osnovnim marketinškim ciljem na umu te uz mnogo analiziranja prijašnjih rezultata, prijašnjih marketinških strategija, analiziranja dotadašnjih članova HiPP Baby cluba, njihovih navika i interesa te nakon mnogih sati provedenih za stolom razgovarajući i osmišljavajući online marketinške strategije, došli smo do pravog rješenja za ispunjenje njihovih želja!

Što smo u Arboni radili da se povećao online rast na stranici HiPP Baby cluba?

Što smo radili? Djecu sigurno nismo :)

Ipak smo se držali onog što najbolje znamo - fokusirali smo se na marketinške kanale prema kojima smo prilagođavali i marketinške strategije. Ako ćemo biti iskreni, na samom početku smo malo bili “na iglama” jer je ipak novorođenih sve manje što znači da je i sve manje naše ciljane publike - mama!

Nove mame ne možemo stvarati, pa smo našu marketinšku strategiju započeli najbolje kako znamo - po Customer Journey modelu!

Customer Journey model - SEE, THINK, DO

Customer journey model

Da, da… onaj “dosadni” Customer Journey model o kojim non-stop pričamo, a vjerojatno većina vas misli kako su to neke bapske priče. E, pa nisu.

Iako Customer Journey izgleda dosta školski, pravi je rudnik online uspjeha! Ako se pridržavate svih faza kao što smo se i mi, možda će i vama doći uspjeh na vrata! :)
Evo ukratko što smo radili u svakoj fazi!


1.SEE faza Customer Journeya (Awareness faza)


U SEE fazi nalaze se buduće mame koje imaju u planu postati mame ili će ubrzo postati (mame gdje ste? :))

One koriste različite platforme pa ih za početak možemo doseći u rezultatima Google tražilice dok pretražuju najčešće pojmove vezane uz ovu fazu.

To su pojmovi kao:
  • Trudnoća po tjednima
  • Trudnoća prehrana
  • Dojenje Trudnoća simptomi
  • Prehrana u trudnoći
Dakle, puke informacije o detaljima trudnoće.

Takve smo upite odlučili pokriti kvalitetnim sadržajem, jer ipak je prvi dojam i najvažniji, a buduće mame smo ciljali preko:
  • Google tražilice
  • Videa na YouTubeu
  • Primjerenim FB objavama 



2.THINK faza Customer Journeya (Consideration faza)


Nakon nekog vremena iskakanja kao iz paštene na Google tražilici, YouTube kanalu i Facebooku, HiPP je ušao u svijest budućih i mladih mama. Dobile su povjerenje u nas i sada su već spremne proučiti i kupiti dječju hranu koju HiPP proizvodi.

Njihove pretrage sada su specifičnije kao što su:
  • Kašica za bebe
  • Dohrana za bebe
  • Adaptirano mlijeko
U ovoj smo se fazi fokusirali na:
  • Facebook oglašavanje prema mladim mamama
  • Google oglasima prema mladim mamama
  • Na remarketing
Za oglase smo koristili vizuale i sadržaj koji opisuje prednosti HiPPovih dječjih kašica.


3.DO faza Customer Journeya (Decision faza)


I napokon smo došli do treće faze! Mlade mame su odlučile vjerovati HiPP-u i postati članice HiPP Baby cluba. U ovoj smo fazi koristili AdWords i druge vrste oglasa koji klikom šalju korisnike na stranicu s obrascem za registraciju.

HiPP Baby Club

Naši rezultati u vezi povećanja online prometa i HiPP Baby Club članova

Usprkos pada broja novorođenih što se vidi iz grafa kada je u 2014. godini bilo još nade za opstanak hrvatskog naroda, Arbonin marketinški tim je ipak uspio zadržati rast posjeta na webu s čime smo izuzetno ponosni. 

Graf rasta online prometa

Za povećanje online prometa na samu web stranicu, ciljali smo i na povećanje lajkova HiPP Facebook stranice.

Lajkanjem na FB stranicu mame mogu pratiti obavijesti o novostima, akcijama pa i pratiti super zanimljive blogove. Za sada imamo više od 42.000 fanova!

Facebook uspjeh


Seo optimizacijom smo rangirali HiPP dječje kašice na sam vrh rezultata traženja. Guglate li integralne kašice, među prvim rezultatima pojavit će se HiPP kašice! Ne vjerujete? Guglajte :)

Zašto je Hrvatska jedna od najuspješnijih HiPP-ovih zemalja?

Ako uzmemo usporedbu broja novorođene djece i rezultata koje Hipp ostvaruje u digitalnom marketingu kao što je broj prijavljenih u Baby club u odnosu na rezultate drugih zemalja, Hrvatska prema navedenim podacima slovi za jednu od najuspješnijih zemalja u Europi.

Ponosni smo na suradnju Hipp-a i Arbone! 

Želite li i vi imati ovakav uspjeh kao što ima HiPP, znate koga zvati :) Internet imate, mobitel imate pa nas i kontaktirajte :)

Kontaktiraj Arbonu
Podijeli na:
Elena Majer