IZVJEŠTAJ: Digitalna transformacija - dobre prakse oglašavanja i prodaje

Objavljeno: 21.02.2017.  | 2 minute čitanja

Vremena se mijenjaju, a mi se mijenjamo s njima.", jedna je od najpoznatijih izreka kojom se iskazuje prolaznost vremena te sposobnosti ljudi da se time nose.

Takvo stanje u današnje vrijeme posebice dolazi do izražaja uslijed enormnog razvitka tehnologije koja utječe na sve pore našeg društva, pa tako i na kupovne navike potrošača. Informacije o poduzećima, proizvodima i uslugama su nadohvat ruke, a prosječni će kupac, tijekom svog customer journeya te informacije tražiti na internetu i najvećoj svjetskoj internet tražilici - Googleu.

Stoga smo upravo zbog značaja nastupa na digitalnom tržištu u suvremenom poslovanju odlučili u suradnji s kolegama iz Intere organizirati konferenciju na temu Digitalna transformacija - dobre prakse oglašavanja i prodaje.

Tako smo u četvrtak, 16.2.2017., u ispunjenoj dvorani Kraš Auditorijuma na zagrebačkim Ravnicama okupili voditelje marketinga, prodaje i direktore te sve osobe na vodećim pozicijama u malim, srednjim i velikim poduzećima kojima je cilj saznati kako povezati marketing i prodaju za uspješan nastup na digitalnom tržištu.

Konferencija je započela zanimljivom prezentacijom pri čemu je g. Senad Kulenović koji ima veliko iskustvo u marketingu i prodaji održao zanimljiv uvod u event s temom "Digitalna transformacija". Nastavio je naš Andrej Tonković s temom "Internet marketing u praksi" pri čemu je obradio sam proces digitalnog oglašavanja, a sve na primjeru našeg klijenta, Reverta, zastupnika za Replay u Hrvatskoj.

Nakon ove teme, naš Hrvoje Galić je predstavio našu novu aplikaciju Riportus, a o kojoj smo već pisali na našem blogu, koja pomaže u identifikaciji posjetitelja web-stranice te iz kojeg poduzeća dolaze, a sve s ciljem potencijalnog povećanja klijenata i prodaje. Posjetitelji su iskazali značajan interes za navedeno predavanje pošto smo predstavili rješenje za digitalni marketing koji još ne postoji na hrvatskom tržištu. Kao nastavak na naše softversko rješenje za učinkovitiji nastup na digitalnom tržištu, g. Samir Kos iz Intere je predstavio Intrix CRM sustav i kako pomoću njega učinkovitije prodavati.

Nakon pauze i odmora za kavu nastavili smo s primjerima iz dobre prakse gdje se na primjeru Watch Centra predstavio case study digitalnog oglašavanja. Drugi gost, g. Igor Škrgatić predstavio je također na primjeru Depo d.o.o. primjere digitalnog oglašavanja u praksi. Uspješnu konferenciju smo završili s zajedničkim druženjem i ručkom gdje smo međusobno podijelili dojmove i iskustva te, naravno, ostvarili vrijedne poslovne kontakte.

Blog Digitalna transformacija Hrvoje

Možemo ponosno zaključiti, a zadovoljni sudionici i puna dvorana daju nam to na pravo, da je Digitalna transformacija ispunila očekivanja te svim zainteresiranim ponudila vrijedne informacije pomoću kojih će zasigurno ostvariti uspjeh na digitalnom tržištu.

Blog Digitalna transformacija Arbona tim

Blog Digitalna transformacija Kraš Auditorium

CTA Arbona

Ana