IZVJEŠTAJ: Digitalna tržnica Varaždin 2017.

Objavljeno: 11.05.2017.  | 3 minute čitanja

Nakon uspješno organiziranih evenata Digitalna tržnica Zagreb 2017. i Digitalna tržnica 2016. također u Zagrebu, po prvi puta smo odlučili preseliti našu radionicu u drugi grad. Teško je stoga promašiti pri odabiru grada, posebice uzevši u obzir lokaciju našeg drugog ureda, ali i njegove poduzetničke povijesti.

Varaždin. Šetalište i park Vatroslava Jagića. Park Boutique Hotel.

... lokacija je koja je ugostila predstavnike poduzeća pretežito iz sjeverne Hrvatske, a s ciljem razvijanja njihove strategije digitalnog oglašavanja.

Stoga vam u nastavku donosimo izvještaj s eventa Digitalna tržnica Varaždin 2017.

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017.

Nakon uvodnog predavanja i pozdrava sudionicima radionice kojeg je uputio naš Sandro iz Arbone, pozornicu i mikrofon je preuzeo drugi Sandro, onaj iz Googlea.

Kako bi se publika malo ‘zagrijala’, za početak je organiziran nagradni kviz kroz koji su sudionici saznali ključne statistike o internet korisnicima u Hrvatskoj. Nakon toga predstavljen je koncept customer journey, proces kroz kojeg kupac prolazi od identifikacije svojeg problema i potrebe za proizvodom ili uslugom, do same krajnje odluke u kupnji.

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 2
Nakon predstavljanja teorijskog koncepta customer journeya, moderatori iz Arbone održali su za prisutne predstavnike poduzeća radionicu u kojoj su pomogli pri kreiranju personalizirane strategije digitalnog oglašavanja kroz 5 koraka i 3 faze customer journeya.

Prolazeći 5 stolova, sudionici su definirali ciljanu publiku, platforme oglašavanja, način targetiranja, poruku oglasa i samo mjerenje uspješnosti svoje kampanje.

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 3
Nakon središnjeg dijela eventa, uslijedila je pauza za kavu na terasi u prekrasnom ambijentu varaždinskog parka.

Službeni dio Digitalne tržnice nastavio je Marjan Frančić iz Mirakul d.o.o. pri čemu je predstavio svoj case-study te kako je koristeći osnovne i napredne mogućnosti digitalnog oglašavanja unaprijedio općenito poslovanje svog poduzeća.

Za kraj našeg poludnevnog eventa, Nikola Jellačić, industry manager iz Googlea, u svom je predavanja istaknuo važnost mobilne transformacije, odnosno fokusa na mobilne uređaje pri kreiranju svake digitalne strategije. Neki od ključnih zaključaka su sljedeći: mobilni uređaji najbrže su rastuća tehnologija prema količini uređaja u jedinici vremena, Google preferira mobile friendly web-stranice pri rangiranju, a korisničko iskustvo je imperativ.
 

"If your plans don't include mobile, your plans are not finished" - Wendy Clark, CMO Coca-Cole


... citat je koji možda najbolje zaključuje priču oko mobilne transformacije, a koja će kroz sljedećih par godina definitivno postati imperativ i središnja točka svakog digitalnog poslovanja.

Sa završnim govorom i podjelom nagrade za naš Facebook foto natječaj (čiju sretnu dobitnicu možete vidjeti na Facebooku, ali i u nastavku :) ), završio je službeni program Digitalne tržnice Varaždin. Jedino što je preostalo su networking i, naravno, kušanje vina.

Digitalna tržnica Varaždin u brojkama:

  • 6 moderatora
  • 5 koraka strategije digitalnog oglašavanja
  • 50 sudionika
  • 6 predavanja

Slike s našeg eventa možete vidjeti u nastavku.

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 4
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 5
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 6
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 7
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 8
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 9
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 10
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 11
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 12
 

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 13

 
(sretna dobitnica našeg Facebook foto natječaja)

Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 14
Google i Arbona Digitalna tržnica varaždin 2017. 15

CTA Arbona

Ana