Objavljeno: 14.03.2017. | 3 minute čitanja
Velika je čast kada vas Google odabere kao partnera i suorganizatora svoje radionice između toliko kvalitetnih i uspješnih agencija. Ponosni smo, stoga, na činjenicu da smo drugu godinu zaredom u suradnji s Googleom organizirali event "
Digitalna tržnica" u kojem smo predstavnike hrvatskih poduzeća upoznali s konceptom digitalnom oglašavanja te im pomogli u razvoju njihove vlastite i specifične digitalne strategije. Tako ste na našem blogu mogli pročitati kako je bilo na
Digitalnoj tržnici 2016., dok vam u ovom blog postu donosimo izvještaj i slike s ovogodišnjeg eventa.
Digitalna tržnica jedinstven je koncept radionice u Hrvatskoj. Polaznici, odnosno poduzeća koja tek trebaju napraviti prvi korak prema digitalnom oglašavanju, tijekom eventa, razvijaju
svoju strategiju digitalnog oglašavanja dok im se u seriji predavanja predstavljaju uspješni primjeri iz Hrvatske.
Digitalna tržnica 2017. započela je pozdravom organizatora partnera - Albine iz
Googlea i Sandra iz
Arbone u kojem se polazinicima radionice pokušao predstaviti sam koncept digitalne strategije koju će kreirati za svoj proizvod ili uslugu te raspored eventa. Nakon pozdrava i uvodnog predavanja, gosp. Tina Radojković je predstavila koncept na primjeru kupnje snowboarda te kako kupac prolazi kroz svoj
customer journey. Nakon teoretske osnove i predstavljanja pozadine i konteksta digitalne strategije oglašavanja, nastavilo se s radionicom u kojoj su polaznici kreirali svoju strategiju, a sve uz pomoć i pratnju digitalnih stručnjaka iz Arbone.
Nakon 5 koraka i ispunjenog obrasca, radionica je završila te se event nastavio s predstavljanjem uspješnog modela digitalnog oglašavanja na primjeru Hipp Hrvatska. Event je završio s predavanjem g. Subira Majumdara, stručnjaka za mobilno oglašavanje iz Googlea, o važnosti mobilne prilagodbe weba u suvremenom digitalnom oglašavanju.
Najvažniji dio eventa je svakako
interaktivna radionica u kojoj polaznici kreiraju digitalnu strategiju za svoj specifičan proizvod ili uslugu s naglaskom na
Google AdWords sustav. Takva se strategija oslanja na 5 osnovnih koraka kroz tri faze kroz koje kupac prolazi u svom
customer journeyu, a na slikama u nastavku pogledajte kako je sve to izgledalo uživo.
Ovim se putem zahvaljujemo svim sudionicama na odazivu, ali i odličnim pitanjima i angažamanu bez kojih cijela radionica niti ne bi imala smisla.