IZVJEŠTAJ: Digitalna tržnica Zagreb 2017.

Objavljeno: 14.03.2017. | 3 minute čitanja

Velika je čast kada vas Google odabere kao partnera i suorganizatora svoje radionice između toliko kvalitetnih i uspješnih agencija. Ponosni smo, stoga, na činjenicu da smo drugu godinu zaredom u suradnji s Googleom organizirali event "Digitalna tržnica" u kojem smo predstavnike hrvatskih poduzeća upoznali s konceptom digitalnom oglašavanja te im pomogli u razvoju njihove vlastite i specifične digitalne strategije. Tako ste na našem blogu mogli pročitati kako je bilo na Digitalnoj tržnici 2016., dok vam u ovom blog postu donosimo izvještaj i slike s ovogodišnjeg eventa.

Google Arbona Digitalna Tržnica 1

Digitalna tržnica jedinstven je koncept radionice u Hrvatskoj. Polaznici, odnosno poduzeća koja tek trebaju napraviti prvi korak prema digitalnom oglašavanju, tijekom eventa, razvijaju svoju strategiju digitalnog oglašavanja dok im se u seriji predavanja predstavljaju uspješni primjeri iz Hrvatske.

Digitalna tržnica 2017. započela je pozdravom organizatora partnera - Albine iz Googlea i Sandra iz Arbone u kojem se polazinicima radionice pokušao predstaviti sam koncept digitalne strategije koju će kreirati za svoj proizvod ili uslugu te raspored eventa. Nakon pozdrava i uvodnog predavanja, gosp. Tina Radojković je predstavila koncept na primjeru kupnje snowboarda te kako kupac prolazi kroz svoj customer journey. Nakon teoretske osnove i predstavljanja pozadine i konteksta digitalne strategije oglašavanja, nastavilo se s radionicom u kojoj su polaznici kreirali svoju strategiju, a sve uz pomoć i pratnju digitalnih stručnjaka iz Arbone.

Nakon 5 koraka i ispunjenog obrasca, radionica je završila te se event nastavio s predstavljanjem uspješnog modela digitalnog oglašavanja na primjeru Hipp Hrvatska. Event je završio s predavanjem g. Subira Majumdara, stručnjaka za mobilno oglašavanje iz Googlea, o važnosti mobilne prilagodbe weba u suvremenom digitalnom oglašavanju.

Google Arbona Digitalna tržnica 2017 2
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 5

Najvažniji dio eventa je svakako interaktivna radionica u kojoj polaznici kreiraju digitalnu strategiju za svoj specifičan proizvod ili uslugu s naglaskom na Google AdWords sustav. Takva se strategija oslanja na 5 osnovnih koraka kroz tri faze kroz koje kupac prolazi u svom customer journeyu, a na slikama u nastavku pogledajte kako je sve to izgledalo uživo.

Ovim se putem zahvaljujemo svim sudionicama na odazivu, ali i odličnim pitanjima i angažamanu bez kojih cijela radionica niti ne bi imala smisla.

Google Arbona Digitalna tržnica 2017 11
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 1
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 3
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 4
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 14
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 6
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 7
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 8
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 15
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 16
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 17
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 18
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 18
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 19
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 9
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 10
Google Arbona Digitalna tržnica 2017 20

CTA Arbona

Elena Majer