Objavljeno: 17.06.2019. | 4 minute čitanja
Nakon
uspješne digitalne tržnice koju smo organizirali u ožujku ove godine, zbog velike smo zainteresiranosti ovu tržnicu odlučili posvetiti jednom i jedinom -
Facebooku!
Facebook volimo i ne volimo - ponekad nam pada mrak na oči od samog spomena na Facebook, a ponekad toliko obožavamo prolaziti prstom po news feedu da smo u jednom danu sposobni
proći prstom i do 100 metara!
Facebook tržnica se održala
12.6.2019., na već nama poznatoj lokaciji -
restoranu Lido na Jarunu gdje je prisustvovalo
50-ak sudionika, svi od reda željni da nauče nešto više o marketingu na Facebooku.
Facebook radionica: 7 stolova i 5 koraka
Koncept Facebook digitalne tržnice bio je podijeljen na dva dijela:
- predavanja kroz koja su sudionici naučili nešto više o naprednijim opcijama Facebook marketinga
- radionice podijeljene u pet koraka.
Svaki
korak radionice je obrađivao posebnu temu na području Facebook marketinga, a cilj svakog koraka je bio pronaći najbolju taktiku za SEE, THINK, DO i CARE fazu korisničkog putovanja.
Koraci na Facebook tržnici su bili:
- Definiranje tržišta i stvaranje idealnog kupca - persone
- Kreativa i kreiranje oglasa - definiranje strukture uspješne Facebook objave (naslov, tekst objave, vizual, CTA gumb i link) te stvaranje Facebook objava za spomenute faze.
- Upoznavanje s izvornom publikom na Facebooku (core audience) - kako prema demografiji, spolu, dobu, interesima i obrascima ponašanja stvoriti publiku za sve četiri faze.
- Upoznavanje s prilagođenom i sličnom publikom (custom i lookalike audience) - mogućnosti koje su nam na raspolaganju, upoznavanje s Pixel kodom te stvaranje publike za sve četiri faze.
- Mjerenje rezultata Facebook kampanja - kako pratiti i mjeriti uspješnost Facebook kampanja pomoću Google Analyticsa, URL Buildera te Facebook Events Managera i kako odrediti glavne KPI-ove za svaku od četiri faza (ključne pokazatelje poslovanja).
Svaki korak je trajao
20-ak minuta unutar kojih su Arbonini stručnjaci pokušali što više objasniti svaki od spomenutih koraka te dati što više primjera iz prakse.
Za kraj je uslijedila
degustacija vina i druženje.
Da je sve bilo i više nego odlično, dokazuju komentari s feedback obrazaca koje su sudionici ispunjavali nakon samog eventa:
Hvala svima koji ste se odlučili odazvati na našu prvu Facebook digitalnu tržnicu! Sigurni smo da ćemo je uskoro ponoviti.
U nastavku možete pogledati nekoliko slika iz kojih ćete moći vidjeti kako nam je bilo! :)