Česta pitanja

Optimizacija za tražilice

Kako dodati podatke iz Google Sheets u Data Studio?

Dodajte podatke iz Google Sheetsa u Data Studio na sljedeći način:
 

    
  1. U Data Studiu odaberite izvještaj u koji želite dodati podatke.
  2. 
  3. Kliknite na Edit.
  4. 
  5. Kliknite na Resource > Manage added data sources.
  6. 
  7. Kliknite Add Data Source i odaberite Google Sheets.
  8. 
  9. Odaberite tabelu i sheet i kliknite na Connect.

Kako bi se dodali podaci  iz Google Sheetsa u Data Studio potrebno je sljediti nekoliko bitnih koraka.

 


RAD S GOOGLE SHEETS u DATA STUDIU


Poznato je da su mnogi Googleovi alati međusobno kompatibilni. Isto vrijedi i za Google Sheets i Data Studio čije je podatke moguće povezati. No, kako bi lakše mogli povezati svoje podatke te raditi s Google Sheetsom u Data Studiu pratite sljedeće savjete i pripremite svoje podatke:


1) Formatirajte tabelu. Format tabele mora biti jednostavan - svaki stupac treba sadržavati samo jednu ćeliju jer spojene ćelije mogu stvarati probleme s prikazivanjem podataka.

Za bolju organizaciju, podatake je poželjno grupirat u kategorije.


2) Formatirajte datum. Datumi u Google Sheetsu trebaju sadržavati puni format - dan, mjesec i godinu, a u slučaju da imate i vremenske podatke, oni trebaju biti kombinirani s poljem datuma, npr. GGGGMMDD [SS:MM:SS]. No, polja s datumom moraju biti formatirana kao datumi (Format > Number > Date).

3) Strukturirajte podatke. Organizacija podataka u tabeli iznimno olakšava rad u Data Studiu. Bolje je da je tabela dulja nego šira, odnosno ograničite broj dimenzija tako da grupirate podatke u kategorije, umjesto da imate stupac za svaku moguću vrijednost.  

Ana