Objavljeno: 24.02.2022. | 6 minute čitanja
Praćenje trendova ključno je za svaku tvrtku, a posebice za pojedince koji se bave marketingom. Redovito praćenje poteza konkurencije, kao i medija specijaliziranih za industriju u kojoj poslujete, dat će vam dobar uvid u posljednja zbivanja relevantna za posao. No postoji još jedan vrlo jednostavan način za otkrivanje najnovijih aktualnosti i interesa javnosti - Google Trends. Ovaj praktičan alat pomoći će vam da u svakom trenutku znate što je popularno na internetu.
U nastavku vam donosimo više informacija o Google Trends alatu, kao i nekoliko savjeta kako ga možete iskoristiti za potrebe digitalnog marketinga.
Google Trends je alat koji analizira pojmove koje korisnici pretražuju putem Google tražilice te ih rangira po popularnosti u određenim regijama svijeta. Pomoću ovog alata tvrtke i oglašivači mogu u realnom vremenu otkriti popularne pojmove na različitim područjima.
Iako je prvotno zamišljen kao alat koji bi trebao novinarima pomoći da pronađu teme iz željenih područja, pokazao se izuzetno moćnim i u marketingu. Trends kontinuirano analizira što ljudi pretražuju te tako pruža informacije koje se mogu iskoristiti za planiranje učinkovitijih marketinških aktivnosti.
Google omogućuje prilično preciznu analizu popularnosti pojma, pa ćete tako dobiti indeks popularnosti mjeren od 0 do 100 za određeno geografsko područje - na razini svijeta, države ili čak i pojedine županije. Uz to, relativna popularnost pojma može se analizirati tijekom željenog vremenskog perioda - od posljednjeg sata, dana, mjeseca pa sve do pregleda trendova pretraživanja od 2004.
Kvalitetniji content, veći promet, pametnije planiranje kampanja i bolja raspodjela marketinškog budžeta - ovo su neke od prednosti koje se mogu ostvariti korištenjem informacija s Google Trendsa: