Česta pitanja

Internet marketing

Kako pratiti trendove u digitalnom marketingu?

Digitalne marketing trendove možemo definirati kao određenu tendenciju kretanja digitalnog marketing tržišta u određenom smjeru tijekom nekog određenog vremena. Oni se mogu odnositi na neko dulje razdoblje ili mogu biti tzv. instant trendovi, primjenjivani samo u kraćem razdoblju.

Neki od načina praćenja trendova su svakako proučavanje novih brošura, literature, čitanje blogova, sudjelovanje na raznim konferencijama, radionicama ali i korištenje Google Trends alata.

Trendovi u digitalnom marketingu se mogu definirati kao kretanje tržišta u određenom smijeru tijekom određenog vremena.

U nastavku slijedi detaljnije objašnjenje svakog od koraka za praćenje trendova u digitalnom marketingu:
 
    
  • Web, blogovi, forumi - putem čitanja online sadržaja možete pronaći mnogo praktičnih primjera i objašnjenja vezanih uz razne trendove.
  • 
  • Društvene mreže - ovaj dio se prvenstveno odnosi na tzv. following influencers, odnosno slijeđenje utjecajnih ljudi u svijetu digitalnog marketinga te na taj način iz prve ruke saznajete sve vezano uz novitete na marketing tržištu.
  • 
  • Aplikacije - korištenje novih aplikacija odličan je način za praktično iskustvo sa trendovima u app tržištu.
  • 
  • Google Trends - alat koji vas obavještava o novitetima i novim trendovima.
  • 
  • Printani materijali - čitanje raznih članaka, brošura i ostale     relevantne literature.
  • 
  • Radionice i konferencije - sudjelovanje na raznim radionicama, seminarima i konferencijama može osvježiti vaše znanje o online marketingu te vam dati nove ideje i pružiti uvid u trenutne i buduće trendove digitalnog marketinga.
Elena Majer