Česta pitanja

Internet marketing

Kako se boriti s GDPR-om u email marketingu?

Jako je bitno da imate potvrdu da je korisnik prihvatio da želi biti na vašoj mailing listi. Poanta svega je da šaljete newslettere ljudima koji su na to pristali i ako na taj način radite email marketing ne isključivo zbog GDPR-a već i zbog sebe samoga, radit ćete jako kvalitetne kampanje i koje će imati smisla i rezultata. Pogrešno je slati mailove osobama koje se nisu pretplatile na našu mailing jer od toga nemamo apsolutno nikakvu korist. Čak kontraefekt završava u spamu, dižu se signali da ste vi pošiljatelj koji nije relevantan i sve češće ćete završavati u spamu i onima primateljima koji bi vjerojatno i željeli primiti vaš newsletter.
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Arbona logo

Za besplatno preuzimanje ebookova molimo vas da se registrirate i prijavite.

Prijava / Registracija ovdje
Elena Majer