Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?
Metrike koje su vezane samo za YouTube kampanje i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
Dobiveni like-ovi - like koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Odnosi se na bilo koji drugi video na istom YouTube kanalu i računa se u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
Dobiveni pregledi - pregled videa koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Pregled videa odnosi se na bilo koji drugi video na YouTube kanalu te se računa u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
Spremanje u playlistu - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj ili drugi video s YouTube kanala oglašivača doda u svoju playlistu.
Podjele videa oglašivača - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj video ili neki drugi video s YouTube kanala oglašivača podijeli.
Dobiveni pratitelji - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana se pretplati na video kanal oglašivača.