Česta pitanja

Društvene mreže

Koje su metrike vidljive samo kod YouTube kampanja?

Metrike koje su vezane samo za YouTube kampanje i ne mogu se koristiti niti kod jedne druge kampanje (pretraživačke, prikazivačke):
 
    
  • Dobiveni like-ovi - like koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Odnosi se na bilo koji drugi video na istom YouTube kanalu i računa se u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
  • 
    
  • Dobiveni pregledi - pregled videa koji nastaje nakon što korisnik pregleda određeni video oglas. Pregled videa odnosi se na bilo koji drugi video na YouTube kanalu te se računa u periodu do 7 dana nakon što korisnik pregleda video oglas.
  • 
    
  • Spremanje u playlistu - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj ili drugi video s YouTube kanala oglašivača doda u svoju playlistu.
  • 
    
  • Podjele videa oglašivača - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana taj video ili neki drugi video s YouTube kanala oglašivača podijeli.
  • 
    
  • Dobiveni pratitelji - nastaje kada korisnik pregleda video oglas te u roku do 7 dana se pretplati na video kanal oglašivača.
  • 
Elena Majer